izpis_h1_title_alt

Mobing - izkušnje študentov FSD s študentskim delom
ID Grlj, Petra (Avtor), ID Mesec, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,06 MB)
MD5: 7BA35F600C156ED8FEA6EB8B8DB71CBE

Izvleček
Švedski raziskovalec Heinz Leymann je bil prvi, ki je začel raziskovati področje mobinga, zasnoval pa je tudi prvo definicijo mobinga. Čeprav so mu sledili številni drugi avtorji po celem svetu, še danes nimamo enotne definicije. Diplomsko delo opisuje mobing na delovnem mestu in izkušnje študentov na tem področju. Za namen empiričnega dela raziskave je bila izvedena spletna anketa. V njeno izpolnjevanje so bili vključeni študentje Fakultete za socialno delo. Namen ankete je bil ugotoviti, ali so študentje seznanjeni s pojavom mobinga, ali ga znajo prepoznati v svojem delovnem okolju in ali vedo, na koga se lahko obrnejo v primeru mobinga.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mobing, šikaniranje, šikaniranje na delovnem mestu, diskriminacija, nasilje na delovnem mestu, psihično nasilje, čustveno nasilje, študentsko delo, socialno delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-113541 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2020
Število ogledov:877
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mobbing - student experience FSD with mobbing from student work
Izvleček:
The first definition of mobbing was proposed by Heinz Leymann, a Swedish researcher. His research was continued by many other researchers worldwide; consequently, multiple definitions of mobbing exist today. The present thesis describes mobbing in the workplace and the experiences of students in this regard. For the purpose of the empirical part of the thesis, an online survey, in which participated students of the Faculty of Social Work, was conducted. The purpose of the survey was to determine whether students are familiar with the phenomenon of mobbing, if they are able to recognize it in their workplace, and whether they know to whom they can turn if they experience mobbing.

Ključne besede:mobbing, bossing, staffing, bullying in the workplace, discrimination, workplace violence, psychological violence, emotional violence, student work, social work

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj