izpis_h1_title_alt

Franšiza kot element konkurenčne prednosti pri oblikovanju strategije podjetja : primer podjetja Alpe No. 1, nosilca franšize Avis rent a car
ID Gajšek, Rok (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gajsek2677.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobili, najem, franchising, podjetje, Avis Rent a car, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, strateški management, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Gajšek]
Leto izida:2007
Št. strani:51 str., 14 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11295 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:17027814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1474
Število prenosov:607
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:cars, hire purchase, franchising, enterprises, Avis Rent a car, company performance, business efficiency, strategy, strategic management, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj