izpis_h1_title_alt

Franšiza kot element konkurenčne prednosti pri oblikovanju strategije podjetja : primer podjetja Alpe No. 1, nosilca franšize Avis rent a car
Gajšek, Rok (Avtor), Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gajsek2677.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobili, najem, franchising, podjetje, Avis Rent a car, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, strateški management, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[R. Gajšek]
Št. strani:51 str., 14 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:17027814 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:793
Število prenosov:470
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:cars, hire purchase, franchising, enterprises, Avis Rent a car, company performance, business efficiency, strategy, strategic management, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj