izpis_h1_title_alt

Izobraževanje odraslih v Rusiji in Sloveniji sredi 20. stoletja : magistrsko delo
ID Kričaj, Patricija (Avtor), ID Govekar-Okoliš, Monika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Javornik, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (987,71 KB)
MD5: 14C6F9F087F714445E0BE0785E3404A0

Izvleček
Magistrsko delo obravnava značilnosti izobraževanja odraslih v Rusiji in Sloveniji sredi 20. stoletja. Za to obdobje je za navedeni državi značilno najprej tesno sodelovanje in prijateljski odnos ter kasneje odkrito politično nasprotovanje in ločen razvoj na vseh področjih. Sem spada tudi področje izobraževanja, ki je predstavljalo aparat države v borbi z vpeljavo nove družbene ureditve in novega vrednotnega sistema. V teoretičnem delu najprej predstavimo vlogo, ki jo ima izobraževanje odraslih v današnjem svetu, zgodovinski razvoj izobraževanja odraslih v obeh državah, izobraževanje žensk ter razvoj znanosti andragogike v Rusiji in Sloveniji. V empiričnem delu pa se posvetimo štirim kazalnikom, ki še bolj jasno in strnjeno predstavijo potek izobraževanja odraslih v Rusiji in pri nas sredi 20. stoletja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje odraslih, andragogika, zgodovinski razvoj, 20. st., 1930-1965, družbena ureditev, Rusija, Sovjetska zveza, Slovenija, Jugoslavija, primerjalne študije, bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Kričaj]
Leto izida:2018
Št. strani:98 str.
PID:20.500.12556/RUL-112517 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7(470+571)\"1930-1965\":374.7(497.12)
COBISS.SI-ID:67696738 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:1244
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Ruski jezik
Naslov:Obrazovanie vzroslyh v Rossii i Slovenii v seredine 20-ogo veka
Izvleček:
This master%s thesis is dealing with the characteristics of adult education in Russia and Slovenia in the mid-twentieth century. For the already mentioned countries this era is at first characterized by close cooperation and friendly relations that later turns into frank political opposition and a completely separate development in all fields. This includes the field of education, which represented the apparatus of the state in the struggle with the introduction of a new social order and a new value system. In theoretical part, we first present the role of adult education in today's world, the historical development of adult education in both countries, education for women and the development of the science of andragogy in Russia and Slovenia. In the empirical part, we describe four indicators that further more show even more clearly and concisely the course of adult education in Russia and Slovenia in the mid-twentieth century.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj