Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
ID
Radivojević, Ankica
(
Avtor
),
ID
Razpotnik, Špela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Vidrih, Alenka
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6043/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,04 MB)
MD5: 54569262902F4D9B4A288B52CBDC6347
Galerija slik
Izvleček
Terapevtska uporaba cirkuške umetnosti se je začela uveljavljati šele v zadnjih letih. Trenutne raziskave se osredotočajo na uporabo cirkuških umetnosti – predvsem na manipulacijo z objekti (žongliranje, rolabola, hulahup), partnerske akrobacije, zračne umetnosti (trapez, svila, vrv) in klovnstvo. Spretnosti, značilne za cirkuško umetnost, lahko dodatno izboljšajo koordinacijo, osredotočenost, potrpežljivost, toleranco do frustracij in ciljno usmerjenost ter tako zagotovijo okolje za varno soočanje s tveganji. Cirkuška umetnost uporablja cirkuške veščine za dosego pedagoških in terapevtskih ciljev, kot so razvijanje osebnostnih in skupinskih lastnosti ter socialnih veščin. Cilji se prilagajajo glede na posameznika in skupino, tj. glede na to, kaj v tistem trenutku potrebuje in zaznava. V teoretičnem delu raziskujem uporabo cirkuške umetnosti kot terapevtskega orodja. V empiričnem delu me zanima, kako uporabnost in pomen tega procesa razumejo mentorji v opazovani skupini otrok ter kako proces doživljajo otroci, ki so vključeni v program uličnega cirkusa. Raziskujem tudi, ali lahko v cirkuški umetnosti prepoznamo nekatere elemente pomoči z umetnostjo, kako celotni projekt vpliva na socialno-emocionalni razvoj udeležencev in kateri so ključni vidiki dela po mnenju mentorjev. Z uporabo orodij cirkuške umetnosti lahko otrokom omogočamo tudi nove socialne in čustvene svetove. Ne samo da razvijejo moč, koordinacijo in fizično zavest, pridobijo lahko tudi na samozavesti, saj imajo veliko priložnosti za kreativno izražanje znotraj skupine.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pomoč z umetnostjo
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-111822
COBISS.SI-ID:
12624969
Datum objave v RUL:
21.10.2019
Število ogledov:
1292
Število prenosov:
232
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RADIVOJEVIĆ, Ankica, 2019,
Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=111822
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Circus art used at work with children and adolescents
Izvleček:
The therapeutical usage of the circus art has begun to gain recognition in recent years. The majority of the current research is focused on the usage of particular aspects of the circus art – object manipulation (juggling, rola-bola tricks, hula-hoop), acrobatics in partnership with another person, aerial arts (trapeze, silk and rope) and clownery. The specific sets of skills developed through the circus art trainings can increase individual’s coordination levels, focus, patience, tolerance to frustration, as well as goal oriented behavior and therefore help establish a safe environment for risk-taking tasks. The art of circus uses circus skills to reach specific pedagogical and therapeutic goals, such as positive development of personal and group traits and various social skills. These goals are adequately adjusted according to the specific needs and perceptions of the individual and his group. In the theoretical part of my thesis, I explore the use of the circus art as a therapeutic tool. Later on, in the empirical part, I study the perspective and reactions in the monitored group of children and mentors involved in a street circus program. I am also exploring whether in circus art we can identify the elements of help with art and how the whole project affects the socio-emotional development of the participants. Additionally, I inquire the mentors on their perspective about the crucial aspects of their work. By using circus arts tools, we can introduce new social and emotional worlds to children. Not only do they develop strength, coordination and physical awareness, but they can gain confidence through their ability to creatively express themselves within the group.
Ključne besede:
art therapy
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Vibration fatigue by spectral methods
Vrednotenje zglobov za prenos rotacijskega gibanja s stališča utrujanja gradiva
Impulzne obremenitve v vibracijskem utrujanju
Vibracijska poškodovanost ob udarnem vzbujanju
Načrtovanje in karakterizacija vibracijskih vpenjal ter analiza kontrolnih strategij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Banking supervision and risk management within the SSM and the role of national legislation implementing the European legal framework
Ugotavljanje športne aktivnosti pri osebah s poškodbo hrbtenjače in vloga fizioterapevta
Vloga medicinske sestre pri pojavnosti parastomalne kile
Obravnava pacientke z nosečnostno sladkorno boleznijo in vloga medicinske sestre
Paliativna oskrba otrok in vloga medicinske sestre
Nazaj