izpis_h1_title_alt

Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji : diplomsko delo
Denžič, Igor (Avtor), Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/denzic2641.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, patenti, image, vrednost, strategija, tipi, management, manager
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[I. Denžič]
Št. strani:43 str., 1 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:16960230 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:418
Število prenosov:237
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, patents, image, value, strategy, types, management, manager

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj