Podrobno

Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji : diplomsko delo
ID Denžič, Igor (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/denzic2641.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, patenti, image, vrednost, strategija, tipi, management, manager
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Denžič]
Leto izida:2007
Št. strani:43 str., 1 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11168 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:16960230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1647
Število prenosov:345
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DENŽIČ, Igor, 2007, Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : I. Denžič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/denzic2641.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, patents, image, value, strategy, types, management, manager

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mertonov model kreditnega tveganja
  2. Binomski model in zaščita
  3. Optimizacija scintilacijskega detektorja BGO za detektorski sistem DEGAS
  4. Določanje strukture človeške kože z difuzno refleksijsko spektroskopijo
  5. Operacijske raziskave v gozdarstvu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Upravičenost investicije v soproizvodnjo toplote in električne energije
  2. Second large-scale Monte Carlo study for the Cherenkov Telescope Array
  3. Dejavniki oblikovanja višine končnih cen električne energije v Sloveniji do leta 2020
  4. Vrednotenje opcij
  5. Kakovost električne enrgije

Nazaj