izpis_h1_title_alt

Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji : diplomsko delo
ID Denžič, Igor (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/denzic2641.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, patenti, image, vrednost, strategija, tipi, management, manager
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Denžič]
Leto izida:2007
Št. strani:43 str., 1 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11168 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:16960230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1123
Število prenosov:327
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, patents, image, value, strategy, types, management, manager

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj