izpis_h1_title_alt

Vloga komunikacije med izvajalcevm zdravstvene dejavnosti in pacientom skozi vidik oblikovanja
ID Katona, Katja (Avtor), ID Wolf, Maja (Avtor), ID Predan, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Petek-Šter, Marija (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (38,35 MB)
MD5: 4B1075E48BA077B1DD53B08F828C754B

Izvleček
Magistrsko delo sledi metodologiji procesa storitvenega oblikovanja in je razdeljeno na štiri dele: Odkritje in določitev problema. V središču pozornosti je obravnava pacienta v času zdravstvene oskrbe, pri čemer se kot glavna problematika izpostavlja komunikacija med pacientom in zdravnikom. Prvi del raziskave: analitično-raziskovalni del. Analitično-raziskovalna faza zajema pregled sekundarnih virov, naravo in cilje zdravstvene storitve. Sestavlja vpogled v razvoj zdravstva, pregled trenutnega stanja zdravstvene dejavnosti, napovedi prihodnosti ter zajema dejavnike uspešne komunikacije. Drugi del raziskave: kvantitativna in kvalitativna raziskava. Kvantitativna in kvalitativna raziskava obsega opazovanje znotraj zdravstvenih domov ter popis deležnikov (vseh vpletenih v proces). Kaže se pomembnost aktivne vloge pacienta: kot glavni element kakovostne komunikacije med pacientom in zdravstvenim izvajalcem, pa se izpostavlja element zaupanja. Oblikovanje rešitve. Vsi zgoraj navedeni koraki podajajo osnovo predlagani preoblikovani storitvi, ki temelji na izgradnji aktivnega pacienta. Zapisane so vsebinske smernice za izgradnjo komunikacijskih produktov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:industrijsko oblikovanje, storitveno oblikovanje, komunikacija, zdravstvo, družinska medicina, aktiven pacient, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110999 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2019
Število ogledov:1705
Število prenosov:393
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of communication between physicians and patients through design approach
Izvleček:
The master thesis follows the methodology of the service design process and it is divided into four parts: Discover and define a problem. In the focus is a treatment with the patient within the medical care, communication between the patient and the doctor is the main issue highlighted. The first part of the study. The analytical – research phase includes an overview of the secondary sources, the nature and objectives of the medical care services. It consists of an insight into the development of health care, an overview of the current state of health care, future forecasts and factors of successful communication. The second part of the study. This includes quantitative and qualitative research on the basis of observing the health care institutions and by listing of stakeholders (of all involved in the process). The significance of the active role of the patient is shown; as the main element of quality communication between the patient and the healthcare provider, the element of trust is highlighted. Designing the solution. The study of the second part provides a starting point for the proposal of improving the health care system. An improvement in the role of an active patient plays an important role. A successful communication guide is prepared, in which important parameters for establishing good quality contacts with the patient are collected.

Ključne besede:industrial design, service design, communication, healthcare, family medicine, patient engagement, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj