izpis_h1_title_alt

Inkluzivna praksa v osnovni šoli
ID Gruškovnjak, Alenka (Avtor), ID Kobolt, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,64 MB)
MD5: 187D416F9F75E72301D73DDE3EC062C3

Izvleček
Kljub 18-letni praksi vključevanja otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami v redne programe, še zmeraj prihaja do razhajanj glede vključevanja otrok vanje. To je pritegnilo mojo pozornost, zato v magistrskem delu raziščem, kako se na eni izmed slovenskih osnovnih šol uresničuje inkluzivna praksa. Ob tem me zanimajo izkušnje učencev ter njihovih staršev, razmišljanja, naravnanosti in konkretna ravnanja strokovnih delavcev, ki otroke poučujejo. V inkluzivni naravnanosti je potrebno upoštevati potrebe učencev iz ranljivejših skupin, kot so učenci tujci, učenci romskega porekla, učenci iz družin z nižjim ekonomskim statusom. Cilj, ki ga zasledujem v delu, je pridobiti vpogled v to, kako v raziskavi sodelujoči vidijo in ocenjujejo svoj položaj in odnose v šolskem okolju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inkluzija, integracija, vključujoča šola, učenci s posebnimi potrebami, učenci Romi, učenci priseljenci, učenci iz družin z nižjim ekonomskim statusom, učitelji, starši.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110772 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2019
Število ogledov:1837
Število prenosov:288
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusive practice in elementary school
Izvleček:
Despite of 18 years of work experience of integration of pupils with special needs in a common school system, there still comes to the discrepancy which have attracted my interest and that is the reason that I want to research in my post-graduate study. I am interested in the inclusion and experiences of pupils, their parents, their thoughts, attitude and concrete behaviour of the professional workers at one of the Slovenian primary schools. There is no inclusion without pupils from marginal groups of people such as pupils – immigrants, pupils of Rome society, pupils from the families with the lower social status.

Ključne besede:inclusion, integration, Special Needs Children, Roma pupils, pupils – immigrants, pupils from the families of the lower socio-economic status, teachers, parents, an inclusive school.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj