izpis_h1_title_alt

Ergonomija igranja video iger
ID Čop, Štefan (Avtor), ID Zupan, Klementina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (844,01 KB)
MD5: 5F61971D262D989DCB9E455D639331A7

Izvleček
Znanost in tehnika sta v zadnjem obdobju naredili neizmeren razvojni korak na vseh področjih našega življenja, od podpor za opravljanje naših vsakodnevnih, raznovrstnih službenih obveznosti, do novega načina komuniciranja in nenazadnje tudi zabave. Prav slednja je bila izhodišče za mojo diplomsko nalogo, saj sem želel poiskati razloge za nastajanje zdravstvenih težav, poškodb in bolezni, ki so posledica nepravilne ergonomije pri igranju video iger, ter predlagati določene ergonomske ukrepe in smernice za preprečitev le-teh. V uvodu diplomske naloge sem se posvetil samemu izrazu in opisu, kaj video igra je ter s časovnico prikazal razvoj video iger in tehnične pripomočke, ki jih pri igranju video iger potrebujemo. V nadaljevanju sem predstavil izvor besede ergonomija in njen razvoj kot znanstvene panoge. Osrednji del diplomske naloge sem namenil obrazložitvi anatomije tistih delov človeškega telesa, ki jih igralec ob igranju video igric uporablja ter zaradi nepravilne telesne drže in nepravilne uporabe tehničnih pripomočkov nezavedno škoduje svojemu zdravju, saj se zdravstvene težave pokažejo šele po določenem času. Posvetil sem se ukrepom, ki naj bi preventivno in ugodno vplivali na zdravstveno stanje igralcev video iger. Ob tem sem glavni poudarek namenil pomembnosti prilagoditve igralnega okolja, ergonomsko oblikovani igralni opremi, pravilni drži telesa in premorom v času igranja. Z ozaveščenostjo glede načina pristopa k igranju video igric in ob upoštevanju vseh ergonomskih ukrepov, ki sem jih navedel, lahko preprečimo zdravstvene težave in vzdržujemo dobro splošno počutje in kondicijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ergonomija, igranje, video igre, poškodbe, bolezni, ergonomski ukrepi.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109861 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538339523 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2019
Število ogledov:1384
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Video games playing ergonomics
Izvleček:
In recent years, science and technology have made an immense developmental step in all areas of our lives, from support to our daily, varied work responsibilities, to a new way of communicating and, last but not least, to entertainment. The latter was the starting point for my diploma thesis, as I wanted to find the reasons for the emergence of health problems, injuries and illnesses resulting from the misuse of ergonomics, playing video games, and proposing certain ergonomic measures and guidelines to prevent them. In the introduction, I focused myself to the term of describing what a video game is with a timeline showing the development of video games. Below, I have introduced the origin of word ergonomics and its development as a science branch. In the central part of the thesis I described anatomy of those working human parts, that they are most exposed when playing video games, and causes that can threaten health of player if improper posture is used, when used improperly, did not consciously damage health, since care had to be taken for a certain period of time. To avoid this already pressing issue, I have dedicated myself to taking action that is supposed to have a preventative effect on the health of video game players. The main emphasis is on appropriate adjustments to the gaming experience, ergonomically designed game equipment and proper body posture during play. With all of the above, I could summarize that by being aware of the way we aproach gaming, and by considering ergonomics measures, we can prevent unnecessary health problems and maintain our well-being and condition.

Ključne besede:ergonomics, playing, video games, injuries, illnesses, ergonomic measures.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj