izpis_h1_title_alt

Izdelava prototipa rokavice za interakcijo s 3D aplikacijami
ID Kropivšek Leskovar, Rebeka (Avtor), ID Herakovič, Niko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (22,72 MB)
MD5: 2A11CC79795EC0155EAB58BD5D3E61C3

Izvleček
Virtualna resničnost (VR) ima veliko potenciala za implementacijo na področju industrije, kot npr. za izvajanje simulacij procesov. Za interakcijo med človekom in virtualnim svetom potrebujemo primerno opremo. V primeru simulacij ročne montaže je pomembno, da so natančno popisane tudi človeške dlani in prsti, za kar je opreme trenutno na trgu malo. V diplomski nalogi smo izdelali delujoč prototip rokavice za interakcijo s 3D aplikacijami. Tega smo se lotili v treh glavnih sklopih in sicer: raziskava trenutnega trga in podobnih tehnologij, ki so že na voljo, izdelava rokavice in programa za zajemanje gibanja roke, ter izdelava aplikacije za interakcijo z rokavico. Delovanje rokavice smo nato analizirali s pomočjo preizkusov natančnosti in ponovljivosti. Končni izdelek lahko meri gibanje roke do 2,04° natančno v zapestju, ter do 3,96° natančno v prstih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izdelava prototipa, virtualna resničnost, simulacija, kinematika roke, Unity, Arduino
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Kropivšek Leskovar]
Leto izida:2019
Št. strani:XXIV, 58 str.
PID:20.500.12556/RUL-109252 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.925.84:658.512.2(043.2)
COBISS.SI-ID:16860443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.08.2019
Število ogledov:1539
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Building an interactive glove prototype for 3D applications
Izvleček:
Virtual reality (VR) shows great potential for implementation into current industry, for example it's use in process simulation. To use VR we need proper hardware for users to be able to interact with the virtual world. In the case of manual assembly simulations, accurate motion sensing of the human hand and all finger joints is needed to create accurate results, for which availability of appropriate hardware is currently scarce. In this thesis we built a working prototype of an interactive glove for 3D applications. We did this by first researching what the current market offers, then building a functioning interactive glove and lastly creating a 3D application to show the glove's functions. Afterwards we analysed the glove's functionality. The final prototype is able to achieve 2,04° accuracy in wrist and 3,96° in finger motion sensing.

Ključne besede:prototyping, virtual reality, simulation, hand kinematics, Unity, Arduino

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj