Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Protrošništvo: razširjenost in značilnosti sokreacije
ID
Erman, Pia
(
Avtor
),
ID
Oblak Črnič, Tanja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,63 MB)
MD5: 9EF6876EB76902ED8173134B3C8D192C
Galerija slik
Izvleček
Protrošnja in sokreacija sta fenomena, ki sta v razvitem svetu zelo razširjena, vse več podjetij pa ju prevzema kot vodilni način izdelave in nadgradnje svojih izdelkov. Zato sem z analizo slovenskih organizacij želela ugotoviti, koliko sta fenomena razširjena pri nas in kako ju podjetja uporabljajo za proizvodnjo lastnih izdelkov. Najpomembnejša ugotovitev analize kaže, da protrošniki največ sodelujejo pri proizvodnji izdelka, enem izmed korakov na vrednostni verigi, pri tem pa za svoje delo niso plačani. Analiza tudi kaže vedno večjo razširjenost sokreacije, vendar se protrošniki pri sodelovanju srečujejo z omejitvami podjetij. Rezultati mojega diplomskega dela prinašajo nove informacije o pomenu in značilnostih sokreacije in protrošnje v Sloveniji.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
protrošništvo
,
protrošniki
,
sokreacija
,
vrednostna veriga
,
družbena omrežja
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-108685
COBISS.SI-ID:
36314717
Datum objave v RUL:
12.07.2019
Število ogledov:
1538
Število prenosov:
173
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ERMAN, Pia, 2019,
Protrošništvo: razširjenost in značilnosti sokreacije
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=108685
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Prosumerism: the extent and characteristics of co-creation
Izvleček:
Prosumerism and co-creation are phenomenons recognized all around the world, quickly becoming the leading processes in organizations for creating and upgrading their products. With an analysis of Slovenian organizations, I wanted to discover the extent of both phenomenons in Slovenia and their use in companies for product development. Most important discovery is that prosumers mostly contribute on the production step of the value chain but are not paid for their work. The analysis also shows growing use of co-creation, while prosumers still face many obstacles in their collaboration. The results of my thesis bring new information on significance and characteristics of co-creation and prosumerism in Slovenia.
Ključne besede:
prosumerism
,
prosumers
,
co-creation
,
value chain
,
social media
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj