izpis_h1_title_alt

Protrošništvo: razširjenost in značilnosti sokreacije
ID Erman, Pia (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,63 MB)
MD5: 9EF6876EB76902ED8173134B3C8D192C

Izvleček
Protrošnja in sokreacija sta fenomena, ki sta v razvitem svetu zelo razširjena, vse več podjetij pa ju prevzema kot vodilni način izdelave in nadgradnje svojih izdelkov. Zato sem z analizo slovenskih organizacij želela ugotoviti, koliko sta fenomena razširjena pri nas in kako ju podjetja uporabljajo za proizvodnjo lastnih izdelkov. Najpomembnejša ugotovitev analize kaže, da protrošniki največ sodelujejo pri proizvodnji izdelka, enem izmed korakov na vrednostni verigi, pri tem pa za svoje delo niso plačani. Analiza tudi kaže vedno večjo razširjenost sokreacije, vendar se protrošniki pri sodelovanju srečujejo z omejitvami podjetij. Rezultati mojega diplomskega dela prinašajo nove informacije o pomenu in značilnostih sokreacije in protrošnje v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:protrošništvo, protrošniki, sokreacija, vrednostna veriga, družbena omrežja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108685 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36314717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2019
Število ogledov:1021
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Prosumerism: the extent and characteristics of co-creation
Izvleček:
Prosumerism and co-creation are phenomenons recognized all around the world, quickly becoming the leading processes in organizations for creating and upgrading their products. With an analysis of Slovenian organizations, I wanted to discover the extent of both phenomenons in Slovenia and their use in companies for product development. Most important discovery is that prosumers mostly contribute on the production step of the value chain but are not paid for their work. The analysis also shows growing use of co-creation, while prosumers still face many obstacles in their collaboration. The results of my thesis bring new information on significance and characteristics of co-creation and prosumerism in Slovenia.

Ključne besede:prosumerism, prosumers, co-creation, value chain, social media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj