izpis_h1_title_alt

Analiza potencialnega toka okoli letala s panelno metodo
Bajuk, Jože (Avtor), Šajn, Viktor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,09 MB)

Izvleček
Panelna metoda omogoča analizo potencialnega toka okoli poljubne kompleksne geometrijske oblike. V nalogi smo predstavili njeno teoretično ozadje in njeno natančnost preverili na primeru končnega krila letala eliptične oblike. Rezultate smo primerjali z analitičnimi rešitvami in prišli do zaključka, da je ob pravilni izbiri vrtinčne sledi in natančne mreže ujemanje, za inženirske potrebe, zadovoljivo. Podrobno smo preučili tudi vpliv izbrane oblike vrtinčne sledi, kjer smo ugotovili, da je za praktične potrebe najbolj učinkovita izbira sledi, ki zapušča zadnji rob krila simetrično glede na zadnji kot in dolžino, nekajkrat daljšo od samega razpona krila.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:panelna metoda, potencialni tok, Neumannov robni pogoj, Dirichletov robni pogoj, Kutta pogoj, vrtinčne sledi, eliptično krila
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2019
Založnik:[J. Bajuk]
Št. strani:XIII, 41 f.
UDK:532.6:629.7(043.2)
COBISS.SI-ID:16712219 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:329
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of potential flow around aircraft using panel method
Izvleček:
The panel method is used for the analysis of the potential flow around any an arbitrary complex geometry. In the thesis work we presented the theory behind panel method and verified its accuracy on an elliptical wing of an aircraft. We compared the results with analytical solutions and concluded that with the correct choice of wake modeling and surface meshing, results are accurate enough for practical engineering matters where fluid flow can be approximated as potential flow. We studied the influence of different wake geometry and concluded that for practical purposes the most effective design is when the wake leaves the trailing edge symmetrically and that its length is at least several times longer as is the wingspan.

Ključne besede:panel method, potential flow, Neumann boundary condition, Dirichlet boundary condition, Kutta conditon, elliptical wings

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj