izpis_h1_title_alt

Prenova spletnega mesta in družbenih medijev podjetja
ID Kovačič, Ana (Avtor), ID Zajc, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,96 MB)
MD5: FCECD9EA714FEE8D32CBB98E3F2AA278

Izvleček
V diplomski nalogi bom predstavila kompleksen in dolgotrajen proces zamenjave celostne grafične podobe v mednarodnem podjetju. V proces je vključenih veliko različnih strokovnjakov z različnih področij. Predstavila bom izbrana orodja za uspešno vodenje tako obsežnega projekta, kjer se bom posebej posvetila pripravi multimedijskih vsebin. V diplomski nalogi bom posebno pozornost posvetila prenovi spletnega mesta in družbenih medijev. Pomembno je, da na prenovo gledamo kot na celoto, ki obsega vse komunikacijske kanale, zato bom predstavila tudi izbor tiskovin. Sledi tudi analiza prenove spletnega mesta izbranega podjetja in primerjava s konkurenco.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, spletno mesto, družbeni mediji
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108586 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2019
Število ogledov:1402
Število prenosov:379
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Website and social media redesign for a company
Izvleček:
In my diploma thesis, I will present a complex and long-lasting process of changing the entire corporate identity in an international company. The process involves many different experts from different fields. I will present selected tools for successful management of such an extensive project where I will devote special attention to the preparation of multimedia content. In my diploma thesis, I will pay special attention to the renovation of the website and social media. It is important that we look at the renovation as a whole, which comprises all communication channels, so I will also present a selection of printed matter. This is followed by an analysis of the renewal of the website of the selected company and a comparison with the competition.

Ključne besede:corporate identity, website, social media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj