Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prepoznavnost in trženje krajine Ljubljanskega barja za potrebe turizma
ID
Ravnjak, Kristina
(
Avtor
),
ID
Udovč, Andrej
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,43 MB)
MD5: 9F06219BB8B3098BE199E450DC1C94A8
PDF - Priloga,
prenos
(276,97 KB)
MD5: 21762830791B375D6696FF0C19B11987
PDF - Priloga,
prenos
(478,08 KB)
MD5: C77FE7462B69703F6F645FDDC966EA4D
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Naloga obravnava problematiko prepoznavnosti in trženja krajine za potrebe turizma oziroma s krajino povezanih blagovnih znamk. Na primeru Ljubljanskega barja raziskujemo, kakšna blagovna znamka se vzpostavlja, kaj krajina Barja potencialnim turistom nudi in na kakšen način se to trži oziroma predstavlja širši javnosti. V prvem delu naloge so predstavljena teoretična izhodišča, ki se nanašajo na prostorsko načrtovanje turizma in trženje krajine preko blagovnih znamk. Obravnavamo Ljubljansko barje kot blagovno znamko oziroma kaj je bilo doslej narejenega za vzpostavitev omenjene blagovne znamke. Znamka krajine ni le logotip ali slogan, ki se dobro sliši. Je informacija, ki se zaradi različnih (trženjskih) aktivnosti nalaga v spomin ljudi, ki do nje začno gojiti nov, bolj pozitiven odnos, hkrati pa se krepi zavedanje o pomenu prostora kot omejenega vira. S pomočjo raziskovanja povpraševanja in ponudbe smo v empiričnem delu oblikovali nekaj konceptov možnega turističnega razvoja krajine Ljubljanskega barja. Povpraševanje smo izvedli s pomočjo anket z obiskovalci Barja in potencialnimi turisti, ponudbo pa v obliki primerjalne analize oziroma t. i. benchmarkinga izbranih krajin. Raziskavo smo po vzoru vitkega podjetništva zaključili z idejo za uresničitev novega avtentičnega produkta z Ljubljanskega barja in smernicami za oblikovanje blagovnih znamk, povezanih s krajino.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
krajinska arhitektura
,
blagovna znamka
,
trženje
,
turizem
,
Ljubljansko barje
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:
[K. Ravnjak]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-107897
UDK:
712.2:338.48-44:346.544.4(497.4 Ljubljansko barje)(043.2)
COBISS.SI-ID:
9239929
Datum objave v RUL:
02.06.2019
Število ogledov:
1256
Število prenosov:
444
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The recognisability and marketing of the Ljubljana marsh for tourism
Izvleček:
This thesis considers the issues of recognition and marketing of landscapes for the needs of tourism or brands linked to landscapes. It uses the example of the Ljubljana Marsh to explore what kind of brand is being established, what does the Marsh have to offer to potential tourists, and how is all of this marketed or presented to the general public. The first part of the thesis presents the theoretical bases referring to the spatial planning of tourism and the marketing of a landscape through brands. We look at the Ljubljana Marsh as a brand, specifically – we consider what has been done thus far in order to establish the aforementioned brand. With the help of an exploratory demand and offer we use the empirical section to form some concepts of a possible tourist development of the Ljubljana Marsh. The demand was analysed with the help of questionnaires filled out by visitors of the Marsh and potential tourists, and the offer was comparatively analysed through benchmarking it against selected landscapes. In the spirit of lean entrepreneurship, we concluded the research with an idea of implementing a new, authentic product originating from the Ljubljana Marsh, and guidelines for shaping landscape-connected brands.
Ključne besede:
landscape architecture
,
trade mark
,
marketing
,
tourism
,
Ljubljana Marsh
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj