izpis_h1_title_alt

Izzivi znamčenja in virtualizacije pri spletnem trženju parfumov : magistrsko delo
ID Ambrož, Maja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ambroz3258-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, kozmetika, blagovne znamke, efektivnost, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ambrož]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 65, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-107211 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24884454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:667
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The challenges of branding and virtualization in the online marketing of perfumes
Ključne besede:marketing, electronic marketing, cosmetics, brands, efficiency, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj