izpis_h1_title_alt

Vpliv slovenskih lepotnih vlogerk na nakup dekorativne kozmetike višjega cenovnega razreda : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Vodopivec, Špela (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vodopivec908.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, psihologija potrošnika, kozmetika, poslovno komuniciranje, osebnost, multimedia
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Vodopivec]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 28, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-107062 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24938470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:705
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of Slovenian beauty vloggers on the purchase of higher priced cosmetics
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, consumer psychology, cosmetics, business communication, personality, multimedia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj