izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do trženja s hkratno podporo dobrodelnih namenov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Likar, Kristina (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/likar876.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, družbena odgovornost, dobrodelnost, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Likar]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 24, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-107028 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24700134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1076
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer attitude towards cause-related marketing
Ključne besede:marketing, social responsibility, charity, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj