izpis_h1_title_alt

Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Murko, Mojca (Avtor), Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/murko822.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, vrednotenje, znanje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[M. Murko]
Št. strani:II, 28, 14 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24533478 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:291
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Awareness and expansion of Grom brand on the Slovenian market
Ključne besede:marketing, brands, image, valuation, knowledge, marketing strategy, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj