izpis_h1_title_alt

Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Murko, Mojca (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/murko822.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, vrednotenje, znanje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Murko]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 28, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-106962 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24533478 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1119
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Awareness and expansion of Grom brand on the Slovenian market
Ključne besede:marketing, brands, image, valuation, knowledge, marketing strategy, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj