izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke Lili in Bine : diplomsko delo
ID Jesenko, Mateja (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jesenko14599.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, osnovno šolstvo, založništvo, učbeniki, blagovne znamke, trženje, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, izboljšave, uspeh
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jesenko]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 45, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-106655 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23960038 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:882
Število prenosov:133
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of the "Lili and Bine" brand
Ključne besede:Slovenia, elementary school, publishing, text-books, brands, marketing, consumer behaviour, satisfaction, improvements, success

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj