izpis_h1_title_alt

Marketinški odnos med oglaševalsko agencijo in oglaševalcem : primer sodelovanja med Perutnino Ptuj ter agencijama Futura DDB in Innovatif
ID Oštir Sedej, Klemen (Avtor), ID Svetina Nabergoj, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ostir_sedej14616.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, agencije, sodelovanje, podjetje, živilska industrija, Perutnina Ptuj, poslovno komuniciranje, strategija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Oštir Sedej]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-106651 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23970790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1007
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing relationship between Perutnina Ptuj and agencies Futura DDB and Inovatif
Ključne besede:marketing, advertising, agencies, cooperation, enterprises, food industry, Perutnina Ptuj, business communication, strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj