Podrobno

Značilnosti trženja storitev za segment premožnih strank : diplomsko delo
ID Muhič, Gregor (Avtor), ID Ahčan, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/muhic14691.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomija blaginje, bogastvo, premoženje, storitve, pozicioniranje proizvoda, segmentacija, uspeh, dobiček, kontrola
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Muhič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-106648 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23972582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1457
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MUHIČ, Gregor, 2016, Značilnosti trženja storitev za segment premožnih strank : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : G. Muhič. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/muhic14691.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Challenges in serving the affluent segment
Ključne besede:marketing, welfare economics, wealth, property, services, positioning, segmentation, success, profit, control

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Inflammatory immune responses in patients with tick-borne encephalitis
  2. Nursing student's awareness on tick-borne encephalitis protection
  3. Antibiotic use and long-term outcome in patients with tick-borne encephalitis and co-infection with borrelia burgdorferi sensu lato in central Europe
  4. Phylogenetic analysis of tick borne encephalitis virus isolated from clinical samples of patients
  5. Comparison of manual and automatic RNA isolation methods for detection of tick-borne encephalitis virus in clinical and animal samples
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
  2. Učinkovitost ukrepov proti epidemiji COVID-19 v Sloveniji - primerjava z Norveško in Švedsko
  3. Delovanje služb za duševno zdravje otrok in mladostnikov v času epidemije COVID-19 v Sloveniji: primerjava z drugimi evropskimi državami
  4. Vloga varnostnega menedžmenta v izbrani organizaciji pri izvajanju ukrepov covid-19
  5. Vzgoja in izobraževanje v času epidemije COVID-19 v Sloveniji - sistematičen pregled raziskav

Nazaj