izpis_h1_title_alt

Novinarska znanja in kompetence mladih (so)ustvarjalcev radijskih oddaj
ID Horjak, Anja (Avtor), ID Verovnik, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: 3F6FC112DA5C9DF023B49FA1A6EF0D78

Izvleček
V magistrskem delu sem se osredotočila na formalno in neformalno novinarsko izobrazbo, ki jo mladi pridobijo, preden začnejo ustvarjati radijske oddaje. Predstavila sem tudi oblike mentorstva na izbranih radijskih postajah (če je le-to prisotno) in kako se pridobljena novinarska znanja ter veščine kažejo v oddajah. V preteklosti so se mladinske radijske oddaje ukvarjale tudi z resnimi težavami in tematikami, kot so na primer trgovina z ljudmi in aktualna politična vprašanja, danes pa proučevane oddaje obravnavajo teme, zanimive za mlade iz določene starostne skupine, in govorijo o težavah, s katerimi se srečujejo mladostniki. V Sloveniji nisem odkrila raziskave, ki bi proučevala nastajanje radijske oddaje s strani mladih ustvarjalcev, ampak zgolj takšne, ki obravnavajo radijske oddaje in poslušalce. V nasprotju s tem je omenjenih raziskav na tujem veliko. Pri nas sta skušali približati medije mladostnikom Erjavčeva in Volčičeva, ki sta dodali predmete o izobraževanju o medijih v šolske kurikulume, sama pa sem se ukvarjala z vprašanjem, koliko novinarskih znanj in kompetenc imajo mladi pred začetkom dela na radiu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:radio, mladostniki, mladinske radijske oddaje, novinarske veščine
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106039 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36020573 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2019
Število ogledov:1523
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Journalistic Knowledge and Competences of Young Radio Show Creators
Izvleček:
The master's thesis focuses on the formal and informal education in journalism gained by young people before they start creating their own radio shows. The thesis also presents the different types of mentoring offered by the relevant radio stations (if any) and explores how the acquired journalistic knowledge and skill reflect in the shows. In the past, youth radio shows tackled serious issues and themes, for example human trafficking and the political topics of the day. Nowadays, however, the examined shows deal with topics of interest to young people from a particular age group, limiting discussion to problems faced by the younger generation. We did not come across a Slovenian research paper specifically examining a radio show created by young people, the research being limited to radio shows and listeners in general. In other countries, on the other hand, the kind of research undertaken here is very common. Erjavec and Volčič tried to introduce media to young people by adding media-related subjects to the school curricula, while our approach tried to gauge the degree of journalistic knowledge and competences young people already have before starting work at the radio station.

Ključne besede:radio, young people, youth radio shows, journalistic skills

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj