izpis_h1_title_alt

Vorkommen und Funktionen der Phraseme in der deutschsprachigen Werbung
ID Mažgon, Luka (Avtor), ID Valenčič Arh, Urška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,62 MB)
MD5: 605F91D561D454092FD301A94417A461

Izvleček
Magistrska naloga obravnava rabo in funkcijo frazemov v nemških reklamnih besedilih. Namen naloge je bil preiskati revije Focus ter v njih poiskati vse reklame v katerih se nahajajo frazemi. Naloga je razdeljena na dva dela, v prvem delu so razloženi osnovni pojmi frazeologije. V drugem delu pa so prikazani rezultati moje raziskave.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:nemščina, frazeologija, frazemi, revija Focus, reklame
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106005 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.01.2019
Število ogledov:1299
Število prenosov:327
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Occurrence and Functions of Phraseological Units in German Advertising
Izvleček:
This master thesis deals with phraseological units in the German magazine Focus. The purpose of the thesis was to find advertisements that include phraseological units. In the first part of the part of the thesis I explain the basic terms of phraseology and in the second part I showcase the findings of my analysis.

Ključne besede:German, Phraseology, Phraseme, Magazine FOCUS, Advertisements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj