izpis_h1_title_alt

Analiza trženjsko-komunikacijskih učinkov pripovedovanja zgodb : magistrsko delo
ID Humar, Martina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/humar2989-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, kvaliteta, psihologija potrošnika, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Humar]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 56, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-105660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24632550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2018
Število ogledov:925
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the marketing communication effects of storytelling
Ključne besede:marketing, brands, satisfaction, loyalty, quality, consumer psychology, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj