izpis_h1_title_alt

Odnos med prodajnim osebjem in blagovno znamko : primer podjetja Lisca
ID Avguštin, Ksenija (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/avgustin3084-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, prodaja, direktno trženje, blagovne znamke, Lisca, konkurenca, kadri, vodenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Avguštin]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 64, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-105654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24755942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2018
Število ogledov:981
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Salesperson - brand relationship: the case of Lisca
Ključne besede:marketing, business communication, sales, direct selling, brands, Lisca, competition, personnel, leadership

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj