izpis_h1_title_alt

Zborovsko petje v predšolskem obdobju : magistrsko delo
ID Rožič, Melita (Avtor), ID Sicherl-Kafol, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5321 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Petje je najbolj razširjena oblika glasbenega izvajanja v predšolskem obdobju. V tem okviru je otrokov razvoj prežet s preizkušanjem in raziskovanjem zvočnega sveta. Kakovostno glasbeno okolje otroku omogoča vzbujanje veselja do glasbe, spodbujanje doživljanja glasbe ter razvijanje glasbenih sposobnosti in spretnosti. V teoretičnem delu smo kot izhodišče opredelili vlogo in pomen petja, cilje pevske vzgoje, razvoj glasbenih in pevskih sposobnosti predšolskih otrok in njihov glasovni obseg. V nadaljevanju smo se osredotočili na oblikovanje pevskega programa, predstavili njegove segmente in izvedbo pevske vaje. V empiričnem delu smo preverili usposobljenost vzgojiteljev za delo s pevskim zborom, katera merila uporabljajo vzgojitelji pri izbiri pesmi in pevskega programa, kateri so najpogosteje izvajani skladatelji v predšolskem obdobju, in ugotavljali, s kakšnimi težavami se vzgojitelji srečujejo pri svojem delu in katera strokovna znanja bi še potrebovali pri vodenju in delu s pevskim zborom v vrtcu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zborovsko petje, pevski razvoj, pevski program, pevske vaje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[M. Rožič]
Leto izida:2018
Št. strani:71 str.
PID:20.500.12556/RUL-104223 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:78.087.681(043.2)
COBISS.SI-ID:12124745 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2018
Število ogledov:1495
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Choral singing in the pre-school period
Izvleček:
Singing is the most common form of musical engagement in the pre-school period. Within this framework the development of children is pervaded with experiencing and researching of the audio world. The musical environment at the high quality level enables the child to excite the joy of music, stimulate the experience of music and develops musical capabilities and skills. In the theoretical part, the role and significance of singing, the goals of singing, the development of musical and singing ability of preschool children and their vocal volume were defined as the starting point. Afterwards we focused on the design of the singing program, presented its segments and performed the implementation of singing exercise. In the empirical section, we examined the qualifications of the educators to work with the choir, which criteria are used by the educators in choosing a song and a singing program, which were most frequently sang by composers in the pre-school period, and we also tried to establish which problems teachers encounter in their work and what expertise they still lack to lead and work with the choir in the kindergarten.

Ključne besede:singing, pre-school child, petje, predšolski otrok

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj