izpis_h1_title_alt

Oblikovanje in video predstavitev 3D pokrajine
ZUPANČIČ, MOJCA (Avtor), Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,98 MB)

Izvleček
V diplomskem delu smo raziskali področje 3D računalniške grafike in orodja, ki jih pri tem uporabljamo. Spoznali smo postopek izdelave 3D pokrajine za video igre. Zanimalo nas je tudi, kako lahko izdelano pokrajino na zanimiv način predstavimo gledalcu. Modelirali smo 3D objekte in jim dodali teksture. Oblikovali smo 3D pokrajino, vanjo postavili objekte in dodali sisteme delcev. Objekte smo optimizirali za hitrejše delovanje. Nato smo posneli več kadrov pokrajine, ki smo jih preko zgodbe povezali v video. Zvok, ki spremlja video, smo posneli zvok v MIDI zapisu. Opisali smo tudi teoretično ozadje uporabljenih postopkov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:3D modeliranje, Blender, Unreal Engine, materiali in teksture, snemanje, montaža
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2018
Število ogledov:269
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of a 3D landscape and its video presentation
Izvleček:
In the thesis we have researched the field of 3D computer graphics and the software used in it. We explored the process of creating a 3D landscape for video games. We also focused on how the presentation of the created landscape in an engaging way. We modeled 3D objects and applied textures to them. We designed a 3D landscape and added objects to it as well as the particles systems. We have optimised the objects for better performance. Then we have recorded multiple clips and assembled them to make a video. We also recorded the sound, which accompanies the video, in MIDI format. Finally, we described the theoretical background of the whole process.

Ključne besede:3D modeling, Blender, Unreal Engine, materials and textures, recording, editing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj