izpis_h1_title_alt

Vzpon političnega marketinga v volilnih kampanjah
ID Nemeček, Tim (Avtor), ID Lukšič, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vrečko Ilc, Blaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (587,29 KB)
MD5: EAA2B966CA9B3F2688EBA943BD227A5B

Izvleček
V diplomski nalogi sem raziskoval vzpon političnega marketinga v volilnih kampanjah. Tematiko sem analiziral s študijo primerov, pri čemer sem se na začetku osredotočil na (predstavniško) demokracijo kot temelj za celotni demokratični sistem, kot ga poznamo danes, in volitve kot osrednjo institucijo predstavniške demokracije. Največ pozornosti sem usmeril v preučevanje političnega marketinga in amerikanizacije volitev, ki se danes vse močneje pojavljata pri volilnih kampanjah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:politični marketing, demokracija, amerikanizacija, volilna kampanja.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103148 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35934301 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2018
Število ogledov:1224
Število prenosov:266
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The rise of political marketing in election campaigns
Izvleček:
In this thesis, I have researched the rise of political marketing in election campaigns. The analysis has been based on study cases. At the beginning I have focused mainly on representative democracy, as it is the foundation of democracy as a system which we know today, and furthermore on elections as the main institution of representative democracy. I have payed most attention to studying political marketing and americanisation of elections, which are both increasingly more present in today’s election campaigns.

Ključne besede:political marketing, democracy, americanisation, election campaign.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj