izpis_h1_title_alt

Spletne skupnosti kot oglaševalski medij : primer spletne skupnosti Slo-Tech
ID Erjavec, Jure (Avtor), ID Čoh, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/erjavec2330.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, Internet, trženje, tržne raziskave, društva, demografske strukture, socialni vidik, analiza, trendi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Erjavec]
Leto izida:2006
Št. strani:58 str.
PID:20.500.12556/RUL-10312 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:16495846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1520
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj