izpis_h1_title_alt

Vloga knjižničarja pravljičarja pri razvoju otrok: Analiza pravljično-igralnih ur : analiza pravljično-igralnih ur
ID Lončarić, Manca (Avtor), ID Zabukovec, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1013,63 KB)
MD5: 697BCFD4769E18F9D0AE8E45C094D68C

Izvleček
Diplomski seminar v ospredje postavlja vlogo mladinskega knjižničarja pri delu z uporabniško skupino - predšolski otroci. Oddelki za otroke in mladino v splošnih knjižnicah predstavljajo temelj, ki podpira in spodbuja bralne navade otrok že v njihovem predšolskem obdobju. Mladinski knjižničarji v ta namen razvijajo različne bibliopedagoške dejavnosti kot so pravljične ure in igralne ure s knjigo. V raziskovalnem delu smo s pomočjo opazovalne sheme ugotavljali odziv otrok ob vstopu v pravljično sobo, način motiviranja otrok pred dejavnostjo, sodelovanje med knjižničarko in otroki med pripovedovanjem ter povezanost ustvarjalnega dela z vsebino pravljice. Opazovanje je potekalo od decembra 2016 do aprila 2017 in zajema sedem opazovanj. V vzorec je bilo vključenih 68 otrok in 2 knjižničarki. Rezultati raziskave so pokazali, da otroci pravljično sobo zaznavajo kot prijeten prostor, pri vseh sedmih pravljičnih urah sta knjižničarki otroke aktivno vključili v komunikacijski proces ter, da se je ustvarjalni del pri vseh pravljičnih urah povezoval z vsebino pravljice.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:splošne knjižnice, predšolski otroci, pravljične ure, pravljičar, opazovanje vedenja, opazovalne sheme, bolonjske diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lončarić]
Leto izida:2018
Št. strani:39 f.
PID:20.500.12556/RUL-103075 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:027.625-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:67642978 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2018
Število ogledov:1361
Število prenosov:283
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The purpose of the diploma is to present the role and work of a librarian-storyteller, who is working with preschool children. Children's department in a public library presents a foundation for supporting and encouraging reading habits in preschool period. For this reason librarians for children and young adults carry out diffrent biblio-pedagogical activities such as story hours and playtime with books. In the empirical part, we were observing behaviour of children when entering a room, the way librarians motivated children before activity, the cooperation among librarian and children during storytelling and connection of creative work with content of a fairy tale. For data collection a structured observation scheme was used. The observation lasted from December 2016 to April 2017 and includes seven story hours. The sample included 68 children and 2 librarians. The results showed that children perceive a fairytale room as a pleasant place. During all seven story hours librarians actively included children in communication process and the creative work was connected with the content of the fairy tale in all story hours.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj