izpis_h1_title_alt

Emulator igralne konzole Game Boy
ID Jesenovec, Klemen (Avtor), ID Slivnik, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (512,16 KB)
MD5: AD0737D639EDABF77C34C85CFD7AF465

Izvleček
Diplomsko delo obravnava problem študije stojne opreme in izdelave emulatorja za igralno konzolo Game Boy. Problema smo se lotili s preučevanjem dokumentacije Game Boya in njegovih lastnosti. Za implementacijo emulatorja smo zaradi njegove učinkovitosti in bližini strojne opreme izbrali jezik C++. Problem smo razbili na podprobleme in implementirali vsak podsistem Game Boya posebej, ki smo jih nato združili v celoto. Končen rezultat diplomske naloge je delujoč emulator Game Boya.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:emulator, Game Boy, C++
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102967 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2018
Število ogledov:1623
Število prenosov:302
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Game Boy Emulator
Izvleček:
This thesis describes the problem of hardware study and implementation of an emulator for the Game Boy video game console. The work began with studying Game Boy's documentation and its hardware properties. The C++ language was chosen for the implementation due to its efficiency and it being close to hardware. We divided the problem into sub-problems and implemented each Game Boy subsystem separately, which we then combined into a whole. The final result of the thesis is a working Game Boy emulator.

Ključne besede:emulator, Game Boy, C++

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj