izpis_h1_title_alt

Konstrukcija spola skozi fotografije hrane na Instagramu
Pirnat, Tina (Avtor), Vezovnik, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,17 MB)
MD5: 5D4AD25331F152F8EEA76C94D1C7850F

Izvleček
V vse večji digitalizirani družbi so hrana in oblike prehranjevanja dokumentirani in prikazani na več načinov. Nova tehnologija, kot so pametni telefoni in hiter dostop do interneta, nam omogoča, da lahko instantno dokumentiramo svoje življenje na družbenih omrežjih. Vse pogosteje uporabljena praksa je deljenje fotografij hrane na družbenih omrežjih, kot je Instagram. Digitalni mediji, ki so usmerjeni v reprezentacijo, dokumentiranje in spremljanje prehranjevalnih navad ljudi, so hkrati tudi pomembni soustvarjalci posameznikove samozavesti, identitete, družbenih razmerij ipd. V vse bolj mediatiziranem okolju se tudi vse več srečujemo z objavami fotografij hrane. Hrana je ključni element našega življenja že od nekdaj, saj deluje kot gorivo za naše telo. Skozi izbiro hrane, pripravo in njeno objavo pa posamezniki tudi izražajo svojo identiteto. Vse bolj naraščajoči trend sem preverila skozi multimodalno analizo, saj me je zanimalo, kako se skozi fotografije hrane konstruira spol in kako se med spoloma kažejo razlike. Fotografije sem za lažjo analizo razvrstila v tri sklope: 1. sladice, 2. meso in ribe ter 3. sendviči in burgerji. Ugotovila sem, da se skozi fotografije hrane na Instagramu še vedno konstruira spol, vendar ta ni toliko opazen pri sami izbiri živil, temveč sta ključna dejavnika, ki kažeta razlike med spoloma pri objavi fotografij hrane: 1. reprezentacija in videz jedi ter 2. velikost jedi oziroma količina živil, upodobljenih na fotografiji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, Instagram, hrana, spol, fotografija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
COBISS.SI-ID:35791453 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:479
Število prenosov:244
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The construction of gender through photographs of food on Instagram
Izvleček:
In the increasingly digitalized society food and forms of nutrition are documented and presented in various ways. New technology, such as smartphones and fast Internet access, allows us to instantly document our lives on social networks. Growingly frequent practice is sharing photographs of food on social networks, such as Instagram. Digital media that are focused on representing, documenting and following eating habits of people, are at the same time important contributors to individual’s self-confidence, identity, social relationships, etc. In an increasingly mediated environment, we often see posts with photographs of food. Food has always been a key element in our lives, since it is a fuel for our bodies. Through the choice of food, its preparation and publication, individuals also express their identity. I examined the growingly popular trend through a multimodal analysis, because I was interested how gender is constructed through photographs of food and how differences between genders are showing. I classified the photographs into three categories for easier analysis: 1. desserts, 2. meat and fish, and 3. sandwiches and burgers. I determined that gender is still constructed through photographs of food on Instagram, however, it is not as noticeable in the choice of food, but rather that key factors revealing gender differences when posting photographs of food are: 1. representation and appearance of dishes and 2. size of dishes or quantity of food products portrayed in a photograph.

Ključne besede:social network, Instagram, food, gender, photography

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj