izpis_h1_title_alt

OHO gibanje in Srečo Dragan v pedagoškem kontekstu ustvarjalne igre
Javornik, Petra (Avtor), Frelih, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5215/ Novo okno

Izvleček
Umetnost se skozi čas spreminja, kot se tudi družba. Elementi se prepletajo, nenehno prilagajajo in spreminjajo. V umetnosti se iščejo novi pristopi, s katerimi bi dela in njihove koncepte še bolj aktualno izpostavili. Pri predšolski vzgoji je podobno. Pomemben je način vzgoje otrok, na kakšen način jim predstavljamo različne tematike in vpletanje različnih področij razvoja. Svobodno raziskovanje in ustvarjanje jim razširi obzorja znanja in sposobnosti. Torej se mora otroke spodbujati k novim izzivom in izražanju samega sebe na svoj lasten individualen način. Previsoka pričakovanja se hitro izkažejo kot omejevanje otroške svobode, interesa in razvoja. V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti umetniško gibanje OHO in ugotoviti, kje bi njihove načine in metode dela lahko produktivno uporabila pri likovni dejavnosti z otroki v vrtcu. V teoretičnem delu sem se osredotočila na delovanje OHO gibanja. Njegove vplive in način delovanja bom na koncu povezala z elementom igre znotraj umetnosti in kasneje znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema. Pozornost bom usmerila tudi na Sreča Dragana in razvoj videa na slovenskih tleh. V empiričnem delu sem pozornost usmerila v ustvarjalnost in igro predšolskih otrok. Iskala sem podobnosti pri dejavnikih, ki sooblikujejo manjšo skupnost. Vse skozi sem se opirala na ustvarjalnost ter vpliv igre pri komunikaciji in prenašanju znanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:OHO gibanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
COBISS.SI-ID:12079689 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:49
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:OHO movement and Sreco Dragan in the pedagogical context of the creativity play
Izvleček:
Art, just like society, changes with time, the elements intertwining, constantly adapting and changing, looking for new and contemporary approaches for presenting its concepts and workpieces. Preschool education is similar. We must choose appropriate educational approaches to present the curriculum while intertwining multiple aspects of child development. We should encourage children to be creative, to explore, push their boundaries, gain new knowledge and abilities, learn how to express their individuality. Setting the bar too high too soon can limit their imagination, cause them to lose interest in learning and hinder their development. In my thesis I wish to present the artistic movement OHO and explore how to use their artistic method as a part of art education of preschool children. I will focus on their work in the theoretical part of the thesis and try to connect their influence on the arts with their elements of children's play and how it affected the educational system. I will also focus on Srečo Dragan and his role in the development of video in Slovenia. In the practical part I will explore creativity in children's play. I will look for similarities in factors that influence a small community. My main focus throughout the thesis will be on the ways in which creativity and play influence communication and transfer of knowledge.

Ključne besede:OHO

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj