izpis_h1_title_alt

Sponzorska pogodba in osebnostne pravice športnikov
Žagar, Alja (Avtor), Dugar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,03 MB)

Izvleček
Sponzorska pogodba igra zelo pomembno vlogo v svetu profesionalnega športa. Podjetja izkoriščajo slavo in ugled športnikov v svojo prednost, ko elemente športnikove osebnosti uporabijo kot sredstvo za večanje prepoznavnosti svoje znamke. S športnikovim dovoljenjem jih podjetja uporabljajo v oglasih, uporabijo njihovo ime na produktih in znamkah svojega podjetja. Stranki opredelita podrobnosti tega dogovora v sponzorski pogodbi. Sponzorska pogodba je zelo specifična pogodba, ki še ni pravno definirana. Sponzor (podjetje) se v njej športniku zaveže nuditi finančno podporo, z namenom ustvariti pozitivno povezavo med njihovo znamko ali produktom in športnikom. Športnik pa se na drugi strani zaveže promovirati to povezavo v javnosti. Športnik se lahko pojavlja tudi kot ambasador znamke specifičnega podjetja, prek dogovora o endorsementu. Športniki so kot vplivne osebnosti pogosto podvrženi kršitvam njihovih osebnostnih pravic. Te so lahko povzročene s strani medijev, samega sponzorja ali drugih oseb. Kršitve se lahko odrazijo v obliki nematerialne ali materialne škode, za katero osebi pripada pravična kompenzacija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Osebnostne pravice, kršitve osebnostnih pravic, komercialno izkoriščanje osebnosti, prenosljivost osebnostnih pravic, sponzorska pogodba, ekskluzivnost, endorsement
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Leto izida:2018
COBISS.SI-ID:16150609 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:218
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sponsorship agreement and personality rights of athletes
Izvleček:
Sponsorship agreement plays a very important role in the world of professional sports. Companies are using fame and reputation of the athletes to their advantage, when they use elements of their personality as a mean of increasing the recognition of their brand. With the athletes permission, the company uses them in commercials, they use their name on their companies products and brands. The parties define the details of their arrangement in a sponsorship agreement. Sponsorship agreement is a very specific contract, that has yet to be legally defined. Sponsor (the company) agrees to financially support the athlete, with the purpose of creating positive connection between his brand or a product, and the athlete. The athlete on the other hand, agrees to promote this connection in public. Athlete can also be used as an ambassador of the brand of a specific company, which can be done through endorsement deal. Athletes as influential persons are often subjected to violations of their personality rights. These can be caused by the media, sponsor itself or by others. Violations can result in the form of immaterial or material damage, for which the person is awarded fair compensation.

Ključne besede:Personality rights, personality rights violations, commercial appropriation of personality, transferability of personality rights, sponsorship agreement, exclusivity, endorsement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj