izpis_h1_title_alt

Uporaba analize občutkov v poslovanju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Povirk, Anže (Avtor), Popovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/povirk723.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, socialne mreže, družbeni mediji, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, psihologija, case study, avtomobili, Kia Rio
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[A. Povirk]
Št. strani:II, 22, 3 str.
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:24201958 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:180
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Use of sentiment analysis in business
Ključne besede:informatics, social network, social media, marketing, consumer behaviour, decision making, psychology, case study, cars, Kia Rio

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj