izpis_h1_title_alt

Uporaba analize občutkov v poslovanju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Povirk, Anže (Avtor), ID Popovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/povirk723.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, socialne mreže, družbeni mediji, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, psihologija, case study, avtomobili, Kia Rio
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Povirk]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 22, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-101022 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:24201958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:710
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Use of sentiment analysis in business
Ključne besede:informatics, social network, social media, marketing, consumer behaviour, decision making, psychology, case study, cars, Kia Rio

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj