izpis_h1_title_alt

The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine : master's thesis
ID Komlanc, Elina (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/komlanc2572-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, cross-cultural activities, ethnocentrism, psychology, sociological aspect, consumer behaviour, society, research, data, analysis, Ukraina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Komlanc]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 77, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-100411 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24246246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1031
Število prenosov:223
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga socialno-psiholoških dejavnikov za etnocentrizem porabnikov v Ukrajini
Ključne besede:trženje, medkulturno delovanje, etnocentrizem, psihologija, sociološki vidik, vedenje potrošnikov, družba, raziskave, podatki, analiza, case study, Ukrajina

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj