izpis_h1_title_alt

The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine : master's thesis
Komlanc, Elina (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/komlanc2572-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, cross-cultural activities, ethnocentrism, psychology, sociological aspect, consumer behaviour, society, research, data, analysis, Ukraina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[E. Komlanc]
Št. strani:II, 77, 21 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24246246 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:252
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga socialno-psiholoških dejavnikov za etnocentrizem porabnikov v Ukrajini
Ključne besede:trženje, medkulturno delovanje, etnocentrizem, psihologija, sociološki vidik, vedenje potrošnikov, družba, raziskave, podatki, analiza, case study, Ukrajina

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj