izpis_h1_title_alt

Vpliv podobe in prepoznavnosti Republike Slovenije na slovenska podjetja : primer svetovne razstave Expo Milano 2015
ID Primožič, Lea (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/primozic2692-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, država, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, podjetje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Primožič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 75, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-100385 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24196838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:794
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of image and recognizability of the Republic of Slovenia on Slovenian companies: a case of the World Exhibition Expo Milano 2015
Ključne besede:Slovenia, state, brands, marketing, business communication, enterprises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj