1. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Segmentacija končnih porabnikov z uporabo statističnih metodAleš Žiberna, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, trg, proizvodi, potrošnik, segmentacija, metode, statistične metode, razvrščanje v skupine, case study, živilska industrija, čebelarstvo, podjetje, Medex Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Analiza ponudbe in povpraševanja na slovenskem trgu nosilcev zvokaDamijan Oblak, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trg, segmentacija, tržne raziskave, povpraševanje, tržna analiza, konkurenca, nakup, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza standarda in nadstandarda bančne ponudbe in obravnave večjih gospodarskih družbVesna Zadravec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bančništvo, banke, NLB, bančno poslovanje, uspešnost poslovanja, medorganizacijski sistemi, segmentacija, standardi, storitve, ponudba, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Uporaba koristi v trženju na primeru pohištvene industrijeMateja Šmid, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, proizvodi, trg, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje, potrošnik, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne KonzorcijPetra Mohorič Peternelj, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, trgovinsko podjetje, Knjigarna Konzorcij, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, segmentacija, trg, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razredaBlaž Kondža, 2004, diplomsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, proizvodi, življenjski ciklus, trg, segmentacija, blagovne znamke, Mercedes Benz Celotno besedilo (povezava drugam) |