izpis_h1_title_alt

Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda : diplomsko delo
Kondža, Blaž (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kondza1374.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, proizvodi, življenjski ciklus, trg, segmentacija, blagovne znamke, Mercedes Benz
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:[B. Kondža]
Št. strani:39 str., 16 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14802150 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:506
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, marketing, marketing strategy, business communication, products, life cycle, market, segmentation, trademarks, Mercedes Benz

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj