izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne Konzorcij : diplomsko delo
Mohorič Peternelj, Petra (Avtor), Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mohoric1339.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, knjigotrštvo, trgovinsko podjetje, Knjigarna Konzorcij, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, segmentacija, trg, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:[P. Mohorič]
Št. strani:50 str., 17 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:655.5
COBISS.SI-ID:14754790 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:435
Število prenosov:516
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, bookselling, commercial enterprise, Knjigarna Konzorcij, company performance, business efficiency, consumer, satisfaction, loyalty, segmentation, market, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj