Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Urška Golob Podnar

Together there are 93 keywords, that are appearing 94 times.
1 of them (1.08 % of all) appear more than once, together appearing 2 times (2.13 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x100%nakupna namera
1xprva izdaja žetonov, množično financiranje, ICO, faktorji uspešnosti, kripto žetoni, potrošniki, kategorije oglasov, potrošnikova percepcija, adaptacija oglasov, lestvica SUS-TAS, percepcija prebivalstva, organizacije, pravice potrošnikov, osebni podatki, Splošna uredba o varstvu podatkov, slovenski trg, ustvarjanje vrednosti, trajnostni turizem, celovito poročanje., letno poročilo, deležniki, ekološke oznake, prehrambni izdelki, identiteta znamke, Tržna znamka, odnosni marketing, odnos do znamke, znamčenje osebnosti, snatropomorfizacija., vedenje potrošnika, mehrabian-russell model, servicescape, storitveno okolje, vključenost porabnikov, spletna družbena omrežja (SDO), novi izdelki/storitve, razvoj in uvajanje produkta, zagonsko podjetje, ekološki izdelki, pospeševalnik zagonskih podjetij, podjetništvo., organizacijska klima., opolnomočenost, interni marketing, motivacija, vloganje., bloganje, e-storitve, trajnostni nakupni proces, prehranski izdelki, nakupovalne prakse, e-trgovanje, zaznana kakovost e-storitev, porabniško izkustvo, izkustveni marketing, zvestoba e-storitvam., zadovoljstvo z e-storitvami, trajnostni potrošnik, trajnostno potrošništvo, živila, intervju, zakonodaja, regulacija, Migracije, javne družbeno odgovorne komunikacijske kampanje, Vsi drugačni – vsi enakopravni, učinki, socialni marketing, koncertni aranžma, soustvarjanje izkustva., AC2ID-test, identiteta mesta, znamka mesta, božični oglasi, korporativna identiteta, Ljubljana, nakupna odločitev, mnenjski voditelj, zasebnost uporabnikov, spletno vedenjsko oglaševanje, korporativno oglaševanje, zgodba, trajnostna potrošnja., okoljska identiteta, vrednote, Družbena odgovornost podjetij (DOP), izbrana kakovost, kolektivni znak, zgodbičenje, odnos, zaupanje, oglaševanje