Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marko Milosavljevič

Together there are 130 keywords, that are appearing 168 times.
18 of them (13.85 % of all) appear more than once, together appearing 56 times (33.33 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
10x17.86%Diplomska dela
6x10.71%Magistrske naloge
5x8.93%Množični mediji
4x7.14%spletni mediji
3x5.36%Novinarstvo, Televizijske informativne oddaje, Poročanje
2x3.57%tiskani mediji, kritična diskurzivna analiza, Časniki, novinarji, Dopisniki, Novinarji, Javna televizija, javni medij, novinarstvo, RTV Slovenija, Spletna družabna omrežja
1xSvoboda izražanja, Politične stranke, medijska zakonodaja, Satira, časnik Delo, branost, politično-kapitalska intervencija, politična javnost, tranzicija, transparentnost, Programi, časopisne priloge, Oglaševanje, promocijsko novinarstvo, Periodika, Licence, ugled, Novinarske zvrsti, Uredniška politika, Javni interes, Politično komuniciranje, Komentar, Digitalizacija, neformalni odnosi, množični mediji, mnenja, Republika Slovenija, Kitajska, komercialna televizija, medicina, vpliv, odločanje, politika, volitve, študija primera, tisk, mnenjski voditelji, vlade, IPTV, Radio Vukovar, uredniki, razmerje moči, tabloidno novinarstvo, revija National Geographic, formalni odnosi, novinarski žanri, odbirateljstvo, novičarske spletne strani, peer-to-peer, vojno poročevalstvo, izmenjava datotek, spletni portal delo.si, dnevni časopis Delo, viri informacij, Tisk, funkcije novinarstva, identiteta modnega novinarstva, Ključne besede: modno novinarstvo, strategije vodenja, združevanje redakcij, konvergenca, razsvetljenska funkcija, portal Business of Fashion, lažne novice, dezinformacije, politična karikatura, mediji, javna podoba, časopis Delo, delo.si, sprememba zaposlitve, sožitno oglaševanje, odhodi, informativni program, družbena omrežja, novinarski diskurz, oglaševalski diskurz, digitalni mediji, prihodnost tiskanih medijev, Covid-19, zaupanje, hibridna sporočila, reprezentacija, športno novinarstvo, Cenzura, Politična kultura, Novinarska etika, novinarska avtonomnost, televizijsko poročanje, Zunanja politika, digitalizacija, ženske revije, komercialne televizije, Produkcijski način, informativne oddaje, Slovenija, ženske revije na spletu, novinar padalec, Javnost, Elektronski mediji, spletno novinarstvo, Lokalni mediji, digitalne platforme, ženske športnice, vloge športnih novinark, Športno novinarstvo, Novinarski diskurz, Socialni problemi, Analiza diskurza, Novinarke, Ženske, Šport