Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marko Milosavljevič

Together there are 118 keywords, that are appearing 152 times.
15 of them (12.71 % of all) appear more than once, together appearing 49 times (32.24 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
10x20.41%Diplomska dela
6x12.24%Magistrske naloge
5x10.2%Množični mediji
3x6.12%spletni mediji, Poročanje, Novinarstvo, Televizijske informativne oddaje
2x4.08%kritična diskurzivna analiza, Dopisniki, Novinarji, novinarji, Spletna družabna omrežja, tiskani mediji, Javna televizija, Časniki
1xčasnik Delo, branost, medijska zakonodaja, politično-kapitalska intervencija, Svoboda izražanja, tranzicija, transparentnost, Programi, Oglaševanje, Novinarske zvrsti, časopisne priloge, promocijsko novinarstvo, Uredniška politika, Komentar, Javni interes, politična javnost, Digitalizacija, ugled, volitve, Satira, neformalni odnosi, Republika Slovenija, množični mediji, Kitajska, medicina, IPTV, komercialna televizija, mnenja, vpliv, tisk, študija primera, vlade, mnenjski voditelji, odločanje, Radio Vukovar, vojno poročevalstvo, tabloidno novinarstvo, uredniki, revija National Geographic, Licence, formalni odnosi, politika, razmerje moči, odbirateljstvo, izmenjava datotek, peer-to-peer, spletni portal delo.si, dnevni časopis Delo, novičarske spletne strani, viri informacij, Produkcijski način, politična karikatura, lažne novice, mediji, javna podoba, portal Business of Fashion, dezinformacije, javni medij, športno novinarstvo, ženske športnice, reprezentacija, novinarstvo, RTV Slovenija, razsvetljenska funkcija, identiteta modnega novinarstva, prihodnost tiskanih medijev, delo.si, digitalni mediji, Covid-19, zaupanje, časopis Delo, združevanje redakcij, funkcije novinarstva, Ključne besede: modno novinarstvo, strategije vodenja, konvergenca, digitalne platforme, Lokalni mediji, Tisk, Slovenija, Politična kultura, Cenzura, Novinarska etika, informativne oddaje, komercialne televizije, Politično komuniciranje, Politične stranke, novinarski žanri, Šport, novinarska avtonomnost, Zunanja politika, Ženske, Novinarke, Športno novinarstvo, vloge športnih novinark, Elektronski mediji, Analiza diskurza, Novinarski diskurz, televizijsko poročanje, novinar padalec, Javnost, Socialni problemi, Periodika