Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marko Milosavljevič

Vseh ključnih besed je 130, ki se skupaj pojavijo 168 krat.
18 ključnih besed (13.85 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 56 krat (33.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x17.86%Diplomska dela
6x10.71%Magistrske naloge
5x8.93%Množični mediji
4x7.14%spletni mediji
3x5.36%Novinarstvo, Televizijske informativne oddaje, Poročanje
2x3.57%tiskani mediji, kritična diskurzivna analiza, Časniki, novinarji, Dopisniki, Novinarji, Javna televizija, javni medij, novinarstvo, RTV Slovenija, Spletna družabna omrežja
1xSvoboda izražanja, Politične stranke, medijska zakonodaja, Satira, časnik Delo, branost, politično-kapitalska intervencija, politična javnost, tranzicija, transparentnost, Programi, časopisne priloge, Oglaševanje, promocijsko novinarstvo, Periodika, Licence, ugled, Novinarske zvrsti, Uredniška politika, Javni interes, Politično komuniciranje, Komentar, Digitalizacija, neformalni odnosi, množični mediji, mnenja, Republika Slovenija, Kitajska, komercialna televizija, medicina, vpliv, odločanje, politika, volitve, študija primera, tisk, mnenjski voditelji, vlade, IPTV, Radio Vukovar, uredniki, razmerje moči, tabloidno novinarstvo, revija National Geographic, formalni odnosi, novinarski žanri, odbirateljstvo, novičarske spletne strani, peer-to-peer, vojno poročevalstvo, izmenjava datotek, spletni portal delo.si, dnevni časopis Delo, viri informacij, Tisk, funkcije novinarstva, identiteta modnega novinarstva, Ključne besede: modno novinarstvo, strategije vodenja, združevanje redakcij, konvergenca, razsvetljenska funkcija, portal Business of Fashion, lažne novice, dezinformacije, politična karikatura, mediji, javna podoba, časopis Delo, delo.si, sprememba zaposlitve, sožitno oglaševanje, odhodi, informativni program, družbena omrežja, novinarski diskurz, oglaševalski diskurz, digitalni mediji, prihodnost tiskanih medijev, Covid-19, zaupanje, hibridna sporočila, reprezentacija, športno novinarstvo, Cenzura, Politična kultura, Novinarska etika, novinarska avtonomnost, televizijsko poročanje, Zunanja politika, digitalizacija, ženske revije, komercialne televizije, Produkcijski način, informativne oddaje, Slovenija, ženske revije na spletu, novinar padalec, Javnost, Elektronski mediji, spletno novinarstvo, Lokalni mediji, digitalne platforme, ženske športnice, vloge športnih novinark, Športno novinarstvo, Novinarski diskurz, Socialni problemi, Analiza diskurza, Novinarke, Ženske, Šport