Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Oblak Črnič

Together there are 274 keywords, that are appearing 331 times.
32 of them (11.68 % of all) appear more than once, together appearing 89 times (26.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
9x10.11%Diplomska dela
6x6.74%Magistrske naloge
5x5.62%družbena omrežja, Facebook
4x4.49%mladi, Instagram
3x3.37%Internet, spletni mediji, Družbena omrežja, igrifikacija
2x2.25%pametni telefoni, Svetovni splet, izobraževanje, interaktivnost, Spletna družabna omrežja, spletna mesta, personalizacija, družbeni mediji, Mladina, Ženske, medijatizacija, digitalni mediji, medijski repertoarji, participativna kultura, Politično komuniciranje, digitalni domorodci, Komuniciranje, socialni kapital, digitalizacija, predšolski otroci, spol, Identiteta (psihologija)
1xElektronski mediji, Zasebnost, mladinske oddaje, Spolne vloge, medijska potrošnja, Migracijska politika, Informacijska sredstva, Novinarstvo, Politične stranke, Radio Slovenija, kulturna potrošnja, feministične iniciative, družbena anksioznost, spletne skupnosti, Zaupanje, domestikacija tehnologije, komercialne radijske postaje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, Uporaba interneta, Oblikovanje spletišča, splet, Osamljenost, volitve v Evropski parlament, bloger, Družina, samo-reprezentacija, Blogi, Samopredstavitev, Pametni telefoni, mobilni telefoni, Ustrahovanje, izvorno oglaševanje, Splet 2.0, Kvalitativno raziskovanje, komunikacijski vzorci, kultura deljenja, vključevanje državljanov, Spolna neenakost, digitalna identiteta, Tehnologija, Politična participacija, Družbeni položaj, digitalno okolje, Volitve, Državljani, Igre, spletna prezentacija, podjetja, osnovnošolci, Politična odtujitev, diskurz, organizacija informacij, semantični splet, označevanje, folksonomija, Second Life, spletna socialna omrežja, spletni žanr, državljansko novinarstvo, slovenski politiki, politična personalizacija, hipertekstualnost, elektronsko komuniciranje, alternativni mediji, spletni dnevnik, civilizacija, popularna kultura, javni interesi, komunikacija, družbene skupine, komercializacija, Republika Slovenija, Evropska unija, kibernetski prostor, računalniška omrežja, življenjski stil, vsakdanje življenje, komuniciranje, stereotipi, poslovanje, predsodki, politično znanje, politična kampanja, dezintegracijska funkcija, Twitter, fanzin, medijska agenda, kontekstno oglaševanje, prednostno tematiziranje, novinarsko poročanje, digitalno oglaševanje, start-up, spletno nadlegovanje, generacijski razkorak, spletno mesto, čustvovanje, e-vlada, politična ekonomija komuniciranja, politična ekonomija medijev, komunikacijske tehnologije, funkcionalna konvergenca, deliberativna demokracija, igra, motivacija, igralna mehanika, novinarska zgodba, izrazoslovje, socialna omrežja, kritična komunikologija, namerna izključenost, posredovana komunikacija, social networks, social media, spletno nasilje, intenzivno materinstvo, starejša generacija, starši, pametni telefon, funkcije pametnega telefona, domačenje telefona, raba pametnega telefona, skavti, otroci in mediji, informiranje, medijska evolucija, novice, fokusne skupine, domestifikacija, regulacija tehnologij, tetoviranje, stigmatizacija, online engagement, mediatisation, popularisation of politics, intimnost, Tinder, digitalna intimna partnerstva, personalisation of politics, starševska mediacija, tetovaže in spol, identiteta, znanje, mnenjski voditelj, konzumiranje digitalnih medijev, vplivnež, disruptivne tehnologije, medijske inovacije, generativnost, tehnológos, komputacija, implementacija, strategije medijskega posredovanja, vzgojni stili, operativnost, digitalna pismenost, digitalni odklop, mobilne aplikacije, digitalno razstrupljanje, socialno-družbene interakcije, covid-19, mladostniki, smernice za uporabo zaslonov, diplomsko delo, računalništvo, medijska pismenost, analiza okvirjanja, medijsko okvirjanje, javni radio, COVID-19., osnovne šole, medijska edukacija, algoritemska pristranost, algoritmi, kolaborativna ekonomija, množično financiranje, namizne igre, Kickstarter, hook-up kultura, Black Mirror, YouTube, družbena omrežja., vlog, spletna platforma, protrošništvo, analiza besedil., digitalni marketing, Mladinski turizem, egocentrične javnosti, Virtualna skupnost, polarizacija mnenj, mediji, empirični pristopi, medijske prakse, protrošniki, sokreacija, študij v tujini, Močne in šibke vezi, Digitalna vzgoja, osnovna šola, digitalne tehnologije, digitalne kompetence, družbene podporne skupine, nove tehnologije, osnovnošolski otroci, vrednostna veriga, medijska uporaba, integracija kvalitativne in kvantitativne metode., samoregulacija, digitalno materinstvo, globoka kognitivna ekologija., plitva kognitivna ekologija, multimodalna analiza, digitalno nasilje, Instagram vplivnica., Mnenjski voditelji, Družbena omrežja., Digitalni vplivneži, Tveganja med »online« dejtanjem, politično komuniciranje, individualizem, intimni odnosi, komodifikacija, fluidnost., manifestna politična participacija, politična participacija, Samoreprezentacija, digitalna samoreprezentacija, računalniški vmesniki, uporabniška izkušnja, e-pošta., ''softver'' mediji, tehnična kognicija, softver epistemologija, sooblikovanje, vključujoče oblikovanje, Mladinska oddaja, osebni fitnes trenerji., vključenost mladih, radijska produkcija, k uporabniku usmerjeno oblikovanje, besedilna analiza, IKT.