Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Oblak Črnič

Vseh ključnih besed je 255, ki se skupaj pojavijo 307 krat.
27 ključnih besed (10.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 79 krat (25.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x11.39%Diplomska dela
6x7.59%Magistrske naloge
5x6.33%Facebook, družbena omrežja
4x5.06%mladi, Instagram
3x3.8%Družbena omrežja, spletni mediji, igrifikacija, Internet
2x2.53%digitalni mediji, socialni kapital, medijatizacija, Svetovni splet, Mladina, interaktivnost, personalizacija, družbeni mediji, medijski repertoarji, digitalni domorodci, Ženske, participativna kultura, spletna mesta, Spletna družabna omrežja, Identiteta (psihologija), Politično komuniciranje, Komuniciranje
1xdružbena anksioznost, Spolne vloge, spletne skupnosti, Uporaba interneta, bloger, Zasebnost, Oblikovanje spletišča, Zaupanje, Osamljenost, domestikacija tehnologije, spol, komercialne radijske postaje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, feministične iniciative, osnovnošolci, spletno nadlegovanje, splet, spletno nasilje, mladinske oddaje, Elektronski mediji, Radio Slovenija, kulturna potrošnja, Novinarstvo, Volitve, digitalno okolje, digitalna identiteta, Spolna neenakost, kultura deljenja, volitve v Evropski parlament, Državljani, spletna prezentacija, podjetja, vključevanje državljanov, start-up, Tehnologija, Informacijska sredstva, Igre, Politične stranke, Migracijska politika, medijska potrošnja, Politična odtujitev, Politična participacija, Samopredstavitev, Družbeni položaj, Blogi, samo-reprezentacija, novinarsko poročanje, označevanje, organizacija informacij, folksonomija, spletna socialna omrežja, civilizacija, Second Life, semantični splet, spletni žanr, hipertekstualnost, slovenski politiki, elektronsko komuniciranje, spletni dnevnik, državljansko novinarstvo, alternativni mediji, popularna kultura, vsakdanje življenje, javni interesi, komunikacija, družbene skupine, komercializacija, Republika Slovenija, Evropska unija, kibernetski prostor, računalniška omrežja, komuniciranje, življenjski stil, stereotipi, predsodki, poslovanje, politična personalizacija, politično znanje, prednostno tematiziranje, medijska agenda, kontekstno oglaševanje, politična ekonomija komuniciranja, kritična komunikologija, politična ekonomija medijev, fanzin, dezintegracijska funkcija, e-vlada, spletno mesto, čustvovanje, diskurz, Twitter, Družina, socialna omrežja, namerna izključenost, deliberativna demokracija, pametni telefoni, igra, igralna mehanika, politična kampanja, motivacija, komunikacijske tehnologije, funkcionalna konvergenca, social media, posredovana komunikacija, social networks, izrazoslovje, novinarska zgodba, generacijski razkorak, izvorno oglaševanje, predšolski otroci, konzumiranje digitalnih medijev, starševska mediacija, personalisation of politics, online engagement, mediatisation, vplivnež, mnenjski voditelj, identiteta, stigmatizacija, tetovaže in spol, znanje, izobraževanje, popularisation of politics, intimnost, politična participacija, fluidnost., manifestna politična participacija, politično komuniciranje, digitalno nasilje, Tveganja med »online« dejtanjem, komodifikacija, individualizem, Tinder, digitalna intimna partnerstva, hook-up kultura, Black Mirror, intimni odnosi, tetoviranje, domačenje telefona, analiza okvirjanja, računalništvo, medijsko okvirjanje, COVID-19., medijske inovacije, javni radio, medijska pismenost, osnovne šole, množično financiranje, kolaborativna ekonomija, Kickstarter, namizne igre, medijska edukacija, disruptivne tehnologije, medijska evolucija, starši, skavti, starejša generacija, pametni telefon, raba pametnega telefona, funkcije pametnega telefona, otroci in mediji, domestifikacija, informiranje, digitalizacija, novice, fokusne skupine, regulacija tehnologij, multimodalna analiza, Instagram vplivnica., osnovnošolski otroci, vrednostna veriga, medijska uporaba, integracija kvalitativne in kvantitativne metode., intenzivno materinstvo, digitalno materinstvo, sokreacija, protrošniki, vlog, YouTube, spletna platforma, analiza besedil., protrošništvo, nove tehnologije, družbene podporne skupine, Ustrahovanje, digitalno oglaševanje, Splet 2.0, Kvalitativno raziskovanje, mobilni telefoni, komunikacijski vzorci, IKT., digitalne tehnologije, študij v tujini, Močne in šibke vezi, Digitalna vzgoja, osnovna šola, digitalne kompetence, družbena omrežja., digitalni marketing, radijska produkcija, vključenost mladih, besedilna analiza, k uporabniku usmerjeno oblikovanje, sooblikovanje, vključujoče oblikovanje, Mladinska oddaja, osebni fitnes trenerji., Digitalni vplivneži, Mnenjski voditelji, Družbena omrežja., Samoreprezentacija, digitalna samoreprezentacija, uporabniška izkušnja, računalniški vmesniki, polarizacija mnenj, egocentrične javnosti, mediji, medijske prakse, Mladinski turizem, empirični pristopi, Virtualna skupnost, globoka kognitivna ekologija., ''softver'' mediji, e-pošta., softver epistemologija, tehnična kognicija, plitva kognitivna ekologija, Pametni telefoni