Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Oblak Črnič

Vseh ključnih besed je 270, ki se skupaj pojavijo 327 krat.
32 ključnih besed (11.85 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 89 krat (27.22 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x10.11%Diplomska dela
6x6.74%Magistrske naloge
5x5.62%družbena omrežja, Facebook
4x4.49%mladi, Instagram
3x3.37%spletni mediji, Internet, igrifikacija, Družbena omrežja
2x2.25%Spletna družabna omrežja, Identiteta (psihologija), digitalni domorodci, Politično komuniciranje, medijatizacija, družbeni mediji, interaktivnost, Ženske, Mladina, digitalni mediji, personalizacija, medijski repertoarji, Svetovni splet, pametni telefoni, digitalizacija, Komuniciranje, predšolski otroci, spletna mesta, socialni kapital, izobraževanje, participativna kultura, spol
1xOblikovanje spletišča, Zasebnost, Zaupanje, domestikacija tehnologije, Elektronski mediji, Migracijska politika, Kvalitativno raziskovanje, Novinarstvo, Politične stranke, Splet 2.0, Uporaba interneta, spletne skupnosti, splet, Radio Slovenija, komercialne radijske postaje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, feministične iniciative, Samopredstavitev, mladinske oddaje, Informacijska sredstva, družbena anksioznost, Osamljenost, kulturna potrošnja, Spolne vloge, Politična odtujitev, podjetja, spletna prezentacija, samo-reprezentacija, Družina, osnovnošolci, Državljani, Igre, kultura deljenja, vključevanje državljanov, Republika Slovenija, bloger, volitve v Evropski parlament, Pametni telefoni, Blogi, Tehnologija, Politična participacija, Družbeni položaj, Spolna neenakost, komunikacijski vzorci, Volitve, mobilni telefoni, digitalno okolje, digitalna identiteta, medijska potrošnja, čustvovanje, državljansko novinarstvo, alternativni mediji, spletni žanr, semantični splet, označevanje, organizacija informacij, spletni dnevnik, elektronsko komuniciranje, politična kampanja, motivacija, politično znanje, politična personalizacija, hipertekstualnost, slovenski politiki, folksonomija, spletna socialna omrežja, računalniška omrežja, poslovanje, kibernetski prostor, komunikacija, družbene skupine, javni interesi, predsodki, stereotipi, civilizacija, Second Life, popularna kultura, vsakdanje življenje, komuniciranje, življenjski stil, igralna mehanika, igra, Twitter, novinarsko poročanje, dezintegracijska funkcija, fanzin, prednostno tematiziranje, medijska agenda, Ustrahovanje, diskurz, start-up, spletno nadlegovanje, generacijski razkorak, spletno mesto, komercializacija, e-vlada, kontekstno oglaševanje, politična ekonomija komuniciranja, izrazoslovje, social networks, novinarska zgodba, funkcionalna konvergenca, deliberativna demokracija, komunikacijske tehnologije, social media, posredovana komunikacija, Evropska unija, politična ekonomija medijev, kritična komunikologija, socialna omrežja, namerna izključenost, spletno nasilje, nove tehnologije, funkcije pametnega telefona, pametni telefon, raba pametnega telefona, domačenje telefona, stigmatizacija, tetoviranje, starejša generacija, starši, fokusne skupine, novice, regulacija tehnologij, domestifikacija, skavti, otroci in mediji, identiteta, tetovaže in spol, intimnost, popularisation of politics, digitalna intimna partnerstva, Tinder, Black Mirror, hook-up kultura, online engagement, mediatisation, mnenjski voditelj, znanje, vplivnež, konzumiranje digitalnih medijev, personalisation of politics, starševska mediacija, informiranje, medijska evolucija, vzgojni stili, implementacija, strategije medijskega posredovanja, smernice za uporabo zaslonov, algoritmi, diplomsko delo, komputacija, generativnost, mladostniki, socialno-družbene interakcije, covid-19, digitalna pismenost, tehnológos, operativnost, algoritemska pristranost, kolaborativna ekonomija, medijsko okvirjanje, analiza okvirjanja, COVID-19., javni radio, disruptivne tehnologije, medijske inovacije, računalništvo, medijska pismenost, Kickstarter, množično financiranje, namizne igre, medijska edukacija, osnovne šole, intimni odnosi, individualizem, vlog, YouTube, spletna platforma, analiza besedil., protrošniki, protrošništvo, družbena omrežja., digitalni marketing, polarizacija mnenj, egocentrične javnosti, mediji, medijske prakse, Mladinski turizem, empirični pristopi, sokreacija, vrednostna veriga, osnovna šola, Digitalna vzgoja, digitalne kompetence, digitalne tehnologije, digitalno oglaševanje, IKT., študij v tujini, Močne in šibke vezi, medijska uporaba, osnovnošolski otroci, integracija kvalitativne in kvantitativne metode., digitalno materinstvo, družbene podporne skupine, intenzivno materinstvo, Virtualna skupnost, globoka kognitivna ekologija., Mnenjski voditelji, Instagram vplivnica., Digitalni vplivneži, Družbena omrežja., digitalna samoreprezentacija, Samoreprezentacija, multimodalna analiza, digitalno nasilje, fluidnost., komodifikacija, politična participacija, manifestna politična participacija, Tveganja med »online« dejtanjem, politično komuniciranje, osebni fitnes trenerji., Mladinska oddaja, e-pošta., računalniški vmesniki, ''softver'' mediji, softver epistemologija, plitva kognitivna ekologija, tehnična kognicija, uporabniška izkušnja, sooblikovanje, radijska produkcija, vključenost mladih, besedilna analiza, k uporabniku usmerjeno oblikovanje, vključujoče oblikovanje, izvorno oglaševanje