1x | | HID, 3D miška, Bluetooth, Piglit, gonilnik, odloženo upodabljanje, tržno tveganje, kapitalske zahteve, Solventnost II, odprta koda, kvaliteta podatkov, ETL, odloženo osvetljevanje, odloženo senčenje, mobilna naprava, neonska luč, termalna erozija, igra, datoteka MIDI, melodični podpisi, vzporedno računalništvo, nota, algoritmi, celični avtomat, oblaki, 3D volumni, platforma mOSAIC, inženirska aplikacija, energetsko najučinkovitejša pot, tekočina, hidravlična erozija, teren, simbolični glasbeni zapisi, A*, n-grami, indeksiranje, računalništvo v oblaku, proceduralno generiranje, 3D-vizualizacija, FRCM, MRCM, fraktali, L-sistem, gramatika oblik, višinska slika, CGA, gramatika delitve, generiranje rastlin, generiranje arhitekture, generiranje, proceduralno, kiosk aplikacija, aktivna zvočna spremljava, proceduralno modeliranje, generiranje terena, testno orodje, samopodobnost, molekulska dinamika, geste, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, dinamični razpon signala, dinamični izenačevalnik, Večnivojska delitev enote, 3D-manipulacija, realno-časovno izvajanje, Leap Motion, 3D-miška, algoritem za ocenjevanje razpolozenja, custva, izobraževanje, otroci, Sprite Kit, informacijska tehnologija, brezdotično upravljanje, razpolozenje, aplikacije, interaktivno izobraževanje, klavir, WFC, lastnosti zvoka, topographic data, orthophotos, zajem značilk, prepoznavanje glasbenih inštrumentov, Microsoft Sync Framework, MSF, sinhronizacija podatkovnih baz, terrain model, topographic maps, konceptualni prostor, semantika besede, SOM, latentna Dirichletova alokacija, verjetnostna latentna semantična analiza, topographical system of Slovenia, latentna semantična analiza, večjezično iskanje virov, učinkovitost ekstrakcije, večdotičnost, večuporabništvo, MT4j, računanje značilnosti zvoka, klasifikacija, razvoj aplikacije, avtomatsko prepoznavanje glasbenih inštrumentov, večdotična miza, klasifikacija akordov, družbena sprejemljivost, generiranje metapodatkov, ekstrakcija ključnih besed, ekonomska sprejemljivost, okoljska sprejemljivost, pobuda, na pobudah temelječi urbanizem, Voronoijev diagram, večdotična tehnologija, glasbena informatika, odjemalec, strežnik, homofonija, markovske verige, JxyZET, fizikalni pojavi, WCF, porazdeljene aplikacije, datekcija zvoka, klasifikacija zvoka, realni čas, velika količina podatkov, pooblastila, varnost, pristnost, tekmovanje MIREX, algoritem PreFEst, kalibracija, homografija, prepoznavanje kretenj, laserski kazalnik, sistem projektor-kamera, Twitter, Corkboard, programiranje, razhroščevalnik, etnomuzikološke zbirke, melodija, spektralna analiza, vokalna glasba, prepoznavanje akustičnih vzorcev, vizualizacija programov, avtomatska klasifikacija, učenje igranja klavirja, Cry Engine 3, odkrivanje značilk glasbe, odkrivanje višine tona, izdaja, avtokorelacija, MIRToolbox, obdelava podatkov, avtomatska transkripcija glasbe, algoritem YIN, 3d elementi, hdri, korpus, HTTP Live Streaming, video pretakanje, računalniška stavčna analiza, oblikoslovno označevanje, hdr, sledenje gibanju, interpolacija podatkov, vizualizacija 3D modela, vokselizacija, sledenje žarkom, akord, Direct3D, indirektna osvetlitev, procesiranje signala, realnočasovno, hmm, mirex, zajemanje gibanja, senzor Microsoft Kinect, zajem podatkov, statični objekt, dinamični objekt, fft, fizikalni pogon, prilagodljiva pasovna širina, algoritmi za prilagajanje pasovne širine, mapiranje senc, senzor Kinect, optični čitalec Kinect, Phongom model osvetljevanja, sistem delcev, teselacija, meglenje scene, 3D predmeti, zajem tridimenzionalnih predmetov, pogon za igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, deljenje ploskev, osvetljevanje, transformacije, kvaternioni, Lightweight Java Game Library, OpenGL Shading Language, Pierre Bézier, Paul de Casteljau, 3D animacija, krivulja, kodiranje videa, HTTP Dynamic Streaming, Microsoft Smooth Streaming, 3D modeliranje, postavljanje okostja, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, 3D barvanje uteži, inverzna kinematika, postavljanje kontrol, kinematika z delovanjem v naprej, skriti Markovski model, TypeScript, DirectX, ritmični spomin, agregacija, večnivojski krožni medpomnilnik, frekvenčna analiza, časovni meritveni podatki, glasbena teorija, ritmični narek, point cloud segmentation, airborne LiDAR simulation, segmentation, machine perception, computer vision, STFT, seja, amplituda., igralni pogon, format, avdio, java, risanje, porazdeljeni sistemi, rasterizacija, rekonstrukcija objektov, datoteka LAS, LiDAR, 3D oblaki točk, sledenje žarku, LiDAR augmentation, igrani pogon, customer attrition, marketing, classification model, machine learning, zbiranje podatkov, analiza rezultatov, digitalizacija, Unreal Engine, multiple fundamental frequency estimation, pattern discovery, automated chord estimation, deep learning architectures, music information retrieval, spletno orodje, glasbeni vzorec, path tracing, BSDF, rendering, Vulkan, 3D igra, platforma STM32, microfacets, multiple scattering, ParlaMint, stenografija, realno časovno upodabljanje, RTX, remote rendering, Grafični uporabniški vmesnik, aktivne konture, skriti DOM, Navidezna resničnost, prilagodljivi elementi, DOM, Web Components, VPT, arheološko najdišče, močljivost, mrežna Boltzmannova metoda, poravnava besedil, generiranje površin, kontaktni kot, simulacija tokov, serializacija, TV oddaje, rekonstrukcija, razpršeni podatki, abstrakcija oblik, celični predelki, tablature, kitara, večmrežna metoda, samokodirnik, Unity WebGL, education, motivation, sustainable development, Digital game-based learning, razpoznavanje govora, CTC, Globalno osvetljevanje, konvekcijska-difuzijska enačba, svelte, komponenta, urejevalnik, C, uporabljanje volumetričnih podatkov, EGUI, Bevy, Golgijev aparat, post-processing, real-time, liquid rendering, Nvidia Shield, GStreamer, model mas in vzmeti, računaniška grafika, Verlet integracija, simulacija tkanin, jezikovni model, narečni govor, csg, webgl, orodja za vizualizacijo, Rust, maternica, medicinske slike, gpe, rhythm modeling, reflectance modeling, strežnik HTTP, povzemanje glasbe, voksli, skriti model Markova, poizvedba s petjem, dinamično časovno krivljenje, zbirka, podatki, ICMP, SNMP, syslog, Spremljanje omrežnih naprav, gručenje, poravnava glasbenih zapisov, sistem v realnem času, nenegativna matrična faktorizacija, transkripcija glasbe, skalabilnost, računske operacije, paralelizem, oblak, transkripcijski algoritmi, evalvacijske mere, iskanje vzorcev, simbolni glasbeni zapis, Pridobivanje informacij iz glasbe, video predvajalnik, zaznavanje dihanja, SQL, vhodni filter, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, Tilemap, dinamični razpon signala, dinamični izenačevalnik, tekstovno orodje, grafično orodje, večnivojska delitev enote, 2D, realno časovno izvajanje, 3D vizualizacija, algoritem za ocenjevanje algoritma, čustva, razpoloženje, PDF, XML, interpolacija, računalnik, super-ločljivost videoposnetkov, odstranjevanje šuma iz videoposnetkov, SMS, e-pošta, odsevne sonde, zapisniki parlamentarnih sej, slovenske ljudske pesmi, kitarska glasba, večglasno petje, avtomatična transkripcija, Vue, porazdeljeno procesiranje, solo, električni eksperiment, glasbena besedila, google tango, project tango, odkrivanje ponavljajočih vzorcev, obogatena resničnost, prepoznavanje čustev, pridobivanje značilk, zaznavanje gibanja, light transport simulation, Cardboard, Senzor Kinect, procesiranje naravnega jezika, appearance fabrication, krvožilni sistem kompresija, klic za izris, Med3D, CERN, vizualizacija trkov delcev, metoda metanja žarkov, lidar, digitalno procesiranje zvoka, digitalno procesiranje signalov, tok, 3D printing, Sonic Visualiser, Vampy, Vamp, vibracijska krajina, povezava UDP, mobilna aplikacija, zvočni prstni odtisi, predvajalnik zvočnih datotek, vzmet, knjižnica, delec, videoposnetki, prepoznavanje, platno, v živo, upodobitev, oddaljeno sodelovanje, šibko nadzorovano učenje, klasifikacija zvokov, oblačenje, DOF, Interaktivna, Hoja nad prepadom, Rokoborba, strežnik - odjemalec, Microsoft Kinect SDK, Vizualizacija, Ortofoto, tkanina, model, Ločljivostni nivoji, Slovenija, Teren, 3D manipulacija |