Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Igor Saksida

Together there are 223 keywords, that are appearing 300 times.
40 of them (17.94 % of all) appear more than once, together appearing 117 times (39 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
15x12.82%branje
6x5.13%mladinska književnost
5x4.27%družinsko branje, bralna pismenost, književnost
4x3.42%pravljica, motivacija
3x2.56%slikanica, bralni razvoj, družinska pismenost, književni pouk, osnovna šola, ljudsko slovstvo, ljudsko izročilo
2x1.71%učitelj, fantastična pripoved, gledališče, učna ura, učni načrt, slovstvena folklora, bralna motivacija, problemske teme, dečki, bralna značka, mediji, slovenščina, učenci priseljenci, domače branje, bralna zmožnost, ilustracija, začetno opismenjevanje, porajajoča se pismenost, pismenost, pouk književnosti, književna vzgoja, slovenska književnost, predopismenjevanje, komunikacijski pouk, bralni dogodek, domišljija
1xmladinska poezija, pripovedna proza, medijska vzgoja, pripovedni odziv, individualizacija, odzivi učencev, notranja diferenciacija, poustvarjanje, disleksija, šolska interpretacija poezije, personalizacija, začetno pisanje, faze šolske interpretacije, otroški zorni kot, Barbara Gregorič Gorenc, sodobna mladinska poezija, komunikacijski pouk književnosti, branje v nadaljevanjih, klasična pravljica, Rudyard Kipling, skavti, Bina Štampe Žmavc, šolska interpretacija, književna vzgoja v vrtcu, bralni pouk, bralne učne strategije, skupno branje, zahtevna besedila, bralne sposobnosti, zmožnejši bralci, Tone Pavček, bralna pismenost otrok, začetno branje, fantazijska književnost, pripovedovanje, spletni forumi, književno besedilo, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, drugačnost, tabu tema, ljudska pravljica, učitelji, bralne aktivnosti, prvo triletje, sporočanje, učne metode, književna didaktika, pravljice, Montessori pedagogika, Zgornja Savinjska dolina, glasovno zavedanje, bralno-pismene spretnosti, interpretacija poezije, perspektive, podobe otroštva, komunikacijski model, Romi, tabu teme, analiza beril, poslušanje, knjiga, razvoj govora, klasične pravljice, analiza izbranih pravljic, izbira besedil, umetnostna besedila, ljudske pravljice, pouk slovenščine, Animateka, kakovost, govorni odziv, pripovedke, literarna ustvarjalnost, učna priprava, vrtec, ure pravljic, bralni projekt, bralne navade, zbirke, knjižnice, govor, šola, bralni projekti, bralni programi, bralna vzgoja, ocenjevanje znanja, problemska tema, stigma, geografija, Bralna motivacija, spol, samomor, pomoč otrokom., slovenska mladinska književnost, Slikanice, nasilje v družini, empatija, Predstava Punch in Judy, doživljanje učencev, literatura, glasba, medbesedilnost, literarno poustvarjanje, Inkluzija, dramatika, svet fikcije in stvarnosti, poustvarjalne dejavnosti, procesna drama, dramatizacija, književne osebe, tehnike pripovedi, naloge, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Priseljenci, stališča, pisni preizkusi znanja za ocenjevanje znanja, učbeniki, razvijanje bralne pismenosti učencev, 2. vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, vloga učiteljev, metode poučevanja, izobraževanje, ustvarjalno pisanje, metodični sistem šolske interpretacije, Srečko Kosovel, Janja Vidmar, mladinski problemski roman, medpredmetno povezovanje, poučevanje, spodbujanje pisne (po)ustvarjalnosti, strip, slovenska poezija, umetnostna zgodovina, uglasbitve, motivacija za pouk književnosti, vključenost, medkulturna književnost, integracija, berilo, animirani filmi, vodenje pogovora po besedilu, razredna stopnja, govorni odziv učencev na slikanico, Kozlovska sodba v Višnji Gori, risanka, Frane Puntar, bralni interes, ocena, ljudska književnost Obalno-Kraške regije, berila za četrti razred, razvijanje predopismenjevalnih zmožnosti, slikanice brez besedila, obravnava književnega besedila pri pouku književnosti, Literarna nadarjenost, opisna ocena, sodelovanje učitelja s starši, prvi razred osnovne šole, učenka s slepoto, didaktika književnosti, ljudske igre, mladinska dramatika, razredno gledališče, projektno učno delo, Franček Rudolf, kognitivna teorija, interpretativno branje, osnovne šole, srednje šole, Slovenija, večkulturnost, angleščina, razlike med učenci, faze šolske interpretacije besedila, učni načrti, predopismenjevalne zmožnosti, ljudski plesi, didaktika slovenske mladinske književnosti, pouk slovenske književnosti, tabujska tema, primerjava književnih del, otrokovo mnenje o knjigi, osnovna šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, pripovedovanje zgodbe